Ik ben zoooooo verliefd en weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet

  • 9 March 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Nou ja dat dus.  En ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.  

Ik ben dus een meisje en ik ben 14 jaar.  Veel van mijn vriendinnen hebben al vriendjes gehad maar ik niet.  Hoewel ik best wel veel jongensvrienden heb, en ik ook best wel eens jongens achter me aan heb,  vind ik nooit iemand leuk genoeg.  Ik word gewoon niet zo snel verliefd.

Tot nu.  Met carnaval kwam er een jongen naar me toe die mijn snap vroeg.  Ik heb hem gegeven wat ik eigenijk nooit doe maar het was gezellig en ik dacht maakt niks uit. 

De volgende dag was hij er ook maar hebben we eigenijk niet gekletst.  Omdat ik met andere jongens stond te dansen ( gewoon vrienden)

Maar sinds die dag hebben we heel veel contact op snap.  Ik vond hem al meteen knap,  maar ik vind knap niet echt iets waarvan ik onder de indruk ben als het karakter niet goed is.   Maar hij is gewoon zo leuk en nu vind ik hem ook superknap.  We snappen de hele dag door.  Hij ook mij dus ik ben echt geen enge stalker. Ik heb net mijn frans toets verpest omdat ik nergens mee aan toe kom.  Niet aan leren, niet aan slapen. Vanmorgen heb ik om 6.00 de wekker gezet om te leren omdat ik gisteren toch weer met hen snapte.  Helaas ging ik pas om 0.30 slapen omdat ik nog even welterusten wilde zeggen en we in gesprek raakten. 

Ik kan er niet meer mijn vrienden over praten omdat ik tegen hun heb gezegd dat ik hem wel leuk vind maar niet super. Ik weet niet eens waarom.  Ja omdat het allemaal een beetje dichtbij komt en ik mezelf zo niet ken ofzo. Ik wil gewoon de hele dag over hem praten . Aaaaaaaah ik word helemaal gek van mezelf.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heyhey lolala!! 

Ik snap je gevoel hoor. Ik had het ook ik zou kijken om een therapeut ( ? ) te nemen en over je gevoelens praten en je zelf wat beter kunnen kennen! 

Ik zou ook een tijd afspreken waar jullie stoppen met snappen🤭💗

In ieder geval,, weet je wel hoe Oud hij is?? 

En even over je vriendinnen!! 

Je hoeft niet cool te zijn om al een vriendje/vriendinnetje te hebben okay?? 

Je word alleen verliefd als je het echt wilt en voelt als je niet zo snel verliefd word dat kan! Ik ken dat gevoel hoor😜

Maar ik hoop dat alles wat beter gaat :) 

Xx een hulpvol meisje 🥳

 

Badge

Thank you

Ik kan wel stoppen met appen maar dan denk ik nog aan hem.  

Ik weet dat ik geen vriendje hoef. Dat zeggen mijn vriendinnen ook niet. Ik vind hun altijd een beetje aanstellen met een crush maar ik ben zelf nog veel erger. 

Hij is 14. Twee maanden ouder dan ik.  Maar hij zit wel een klas lager.  Dat is wel jammer.  Maar niet op mijn school en dat is jammer anders zou ik hem iedere dag zien ;)

Reputatie 7
Badge +5

Nou ik denk dat jjj de crushhities te pakken heb! 

Dat is waar je verliefd op iemand bent en dat je vooraltijd aan hem/haar denkt 💗💗🤭

Reageer