Vraag

ik ben zooo verliefd helpppp

  • 10 May 2022
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Hoiiii

Ik heb dus een tijdje ve contact gehad met een jongen op snap en t was echt heel gezellig enzo. Na een tijdje hebben we een keer afgesproken omdat we nest dicht bij elkaar woonden. Het was echt heel gezellig en toen hebben we daarna nog 2x afgesproken dus 3x in totaal. Na de 3e keer snapte ik hem en zei van: t was echtt super gezelliggg🥰. Hij zei ook dat hij het heel leuk vond. Ik begon toen echt heel erg verliefd op hem te worden maar na een paar dagen zij hij opeens dat we niet meer konden afspreken want het zou toch nooit iets worden want hij is gelovig en ik niet en dat zou nooit mogen van zijn ouders enzo. Ik was toen echt zoooo verdrietig en hij ook wel maar ik blijf maar aan hem denken. We hebben nu af en toe nog contact maar niet meer dan dat. Ik kijk ook denk ik wel bijna elke dag naar foto's van hem😩. Dussss nu is mijn vraag: zou in nog een keer vragen of hij t wilt proberen ondanks zijn geloof of moet ik gwn afzien voor de rest van mn leven😭😂😩


2 reacties

Badge +1

oke dus het probleem is zoals altijd geloof.

ik weet niet welk geloof het is dus we weten niet hoe serieus dit probleem werkelijk is

 

jij hebt wel geluk want jullie willen beiden elkaar doen dus dat is een punt voor jullie relatie i guess

 

nu de stappenplan

1 vraag aan hem waarom hij je niet wel zien door zijn geloof (communication is key)

2 dus geloof is een kut probleem misschien kan je joinen gewoon intresse tonen en doen als of natuurlijk

3 nu heb je hopelijk zijn vertrouwen dat het wat wordt als je echt een bitch bent kan je hem afhankelijk van je maken maak ze eten en shit

4 hard en goed neuken en andere romatische dingen zodat hij het licht zal zien

 

you go girl!!!!!!!!!!!!!

Okeee. Het probleem is geloof. Misschien kan je ook dat geloof gaan volgen als je hem echt zoooo leuk vind? Of anders vragen aan hem, of het toch wel kan?

Reageer