Vraag

Ik ben weer verliefd op mn ex alleen er zijn complicaties help

  • 12 July 2020
  • 9 reacties
  • 128 Bekeken

Badge

Hallo, 

 

Sinds 3 weken ben ik weer smoorverliefd op mn ex en zij ook op mij, we hebben ook weer gezoend etc. alleen is het probleem dat zij nu 3 weken in Spanje is en dat ze daar ook een leuke jongen is tegengekomen die vlakbij haar woont. (In principe zit ze wel ergens aan vast maar ze moet ook gwn een leuke vakantie hebben). Er gebeurt weinig met die kerel bij dr op de camping alleen voel ik een erge concurrentie en ik gun haar natuurlijk een super vakantie maar wat kan ik het beste doen om haar te overtuigen en om haar te winnen voor mij? Iemand tips?


9 reacties

Nouja, het is je ex. Het is uit. Gevoelens zullen er altijd zijn, dus dat jullie nog een keer gingen bekken is geen verrassing. Maar het us toch echt uit. Ze mag gaan en staan waar ze wilt, en er is weinig wat je kan doen behalve eerlijk zijn tegen haar en hopen dat ze dus niks doet. 

Hoi

 

Je ex en jij hebben weer gevoelens voor elkaar gekregen. Echter zit ze nu op een vakantieplek, in het gezelschap van een andere jongen. Die jongen zie jij als concurrentie. 

 

Zoals Angovis zei, kan je ex gaan en staan waar ze wil, en met wie ze wil. Zolang jullie niet beslist hebben om jullie relatie een herkansing te geven, heeft zij in principe alle recht om met andere jongens om te gaan op romantisch gebied. 

 

Overwegen jullie soms om de relatie nog een kans te geven? Want zo ja, zou het verstandig zijn om dat duidelijk te maken. Een situatie waarin jullie wel gevoelens hebben maar niet weten wat jullie nu zijn ten opzichte van elkaar, is verwarrend. Denk je dit met haar te kunnen bespreken? Wie weet krijgt jullie relatie nog een kans, of maakt ze duidelijk dat ze geen relatie meer wil. In beide gevallen heb je duidelijkheid, en heb je weer een stap vooruit gezet. 

 

Gr. Kenshin

Badge

(...)

Overwegen jullie soms om de relatie nog een kans te geven? Want zo ja, zou het verstandig zijn om dat duidelijk te maken. Een situatie waarin jullie wel gevoelens hebben maar niet weten wat jullie nu zijn ten opzichte van elkaar, is verwarrend. Denk je dit met haar te kunnen bespreken? Wie weet krijgt jullie relatie nog een kans, of maakt ze duidelijk dat ze geen relatie meer wil. In beide gevallen heb je duidelijkheid, en heb je weer een stap vooruit gezet. 

 

Gr. Kenshin

Hallo bedankt, 

 

We waren sws vanplan om een relatie te nemen na de vakantie alleen voelt het een beetje klote als ze nu ook nog eens met andere jongens omgaat/knap vindt. Wat zou ik precies duideliji moeten maken? Want elke keer als ik dat probeer dat zegt zij: ‘jij kan toch ook gewoon binnekort op vakantie je gang gaan’. Maar zij is de enigste die ik wil.  Moet ik echt laten zien dat ze mn alles is of is ‘hard to get’ met haar spelen een optie?

Jullie hebben afgesproken om na de vakantie weer een relatie aan te gaan? In dat geval lijkt het me wel netjes om jullie in de tussentijd niet op een romantische manier met jongens of meisjes bezig te houden. Persoonlijk zou ik, als ik aan iemand beloofd heb om na de vakantie weer een relatie met hen aan te gaan, in de tussentijd geen andere relaties of “experimentjes” beginnen. 

 

Ik ben niet zo voor ‘hard to get’. Eenvoudiger vind ik om gewoonweg te zeggen waar het op staat. Op die manier kan je grotendeels misverstanden en gekwetste gevoelens voorkomen. Maak dus gerust duidelijk dat zij en alleen zij degene is waar jij interesse in hebt, en dat je het idee dat ze met andere jongens intiem omgaat, niet prettig vindt. Gewoon vriendschap met andere jongens kan in mijn ogen wel. 

 

Gr. Kenshin

Zoals @Kenshin zegt, eerlijk en eenvoudig is gewoon het best. Maar opzich is het ook simpel. Als er een belofte is. En zij is alles voor jou. Kom je er tijdens deze vakantie haar achter of jij ook alles voor haar bent of dat het misschien je ex voor een reden is (en blijft). Opzich een goede vertrouwenstest, want zonder vertrouwen, is je relatie saus. 

 

 

Badge

onnodige quote verwijderd

 

Het kan ook aan mij liggen want ik zit haar ook telkens te appen puur omdat ik haar zo erg mis en ik benoem het eigenlijk ook een beetje te vaak en nu skit ze me ook de hele tijd want ze vind me denk ik irritant, misschien moet ik hardtoget gaan spelen zodat ze de realiteit ziet? 

Hard to get hoeft niet, als je maar ophoudt met het sturen van bergen berichtjes. Dat kan ze namelijk irritant gaan vinden, waardoor ze je inderdaad gaat negeren. Houd het maar bij enkele berichtjes per week, zeker aangezien ze nu vast druk is met plezier maken op vakantie. Als ze terug is, kunnen jullie eventueel bespreken wat er op die vakantie zoal gebeurd is. 
 

Gr. Kenshin

Badge

Ik heb me aangepast aan haar alleen is er nu een veel groter probleem… Ze wil een ‘break’ dat ze even niet veel meer aan me denkt en dat ze een hele gezellige vakantie kan hebben (nog 9 dagen) We zouden ook gelijk gaan afspreken nadat ze terug was van vakantie alleen dat wil ze nu ook niet meer of tenminste ze twijfelt omdat ze niet weet hoe ze haar vakantie uitkomt… Ze weet het allemaal niet meer en ze zegt dat ze nu ook een leuke jongen heeft zegmaar en nu heeft ze dus zegmaar soortvan voor het kiezen, mij of die jongen. Natuurlijk gaat ze voor die jongen van ja, nieuw, leuker op dat moment en ze ziet mij niet. Maar ik zeg dan tegen haar: misschien kunnen we beter afspreken dan zodat we elkaar weer kunnen zien en praten bijvoorbeeld. Maar dat wist ze ook niet. Dus word ik nu in feite een beetje aan het lijntje gehouden. Die jongen waarmee ze nu is heb ik gehoord dat het een ontzettende fuckboy is en jaa ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen want ze doet net alsof alles haar niks boeit en ze zegt ook: als ik spijt krijg is het me eigen schuld. Maarja dat is wel lekker makkelijk gezegd. Ik zit hier een beetje kapot te gaan terwijl zij lekker keuze had en nu een beetje lekker met die andere zit te klooien. Wat moet ik doen? Want ik hou echt ongelofelijk veel van der en ik wil dr echt niet kwijt. 

Hoi

 

Dit meisje lijkt je wat aan het lijntje te houden, door om een ‘break’ te vragen. In die break lijkt ze te willen experimenteren met een andere jongen. Da’s inderdaad helemaal niet leuk voor jou. Jij geeft veel om haar. Dan moet deze situatie pas extra pijn doen, om dit meisje te zien met een jongen die weleens een fuckboy zou kunnen zijn. 

 

Ik weet niet of er veel is dat jij kan doen. Dit meisje lijkt namelijk best vastberaden. Kan je eventueel contact opnemen met een vriendin van haar? Die vriendin zou met dit meisje kunnen praten, om te voorkomen dat ze het slachtoffer wordt van een jongen met verkeerde bedoelingen. Wie weet ziet ze dan ook wel in hoe veel jij om haar geeft. 

 

Gr. Kenshin

Reageer