Vraag

ik ben vreselijk verliefd op iemand!

  • 27 March 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Hoi iedereen , ik ben itsyourgirl! en ik ben verselijk verliefd op een jongen op mijn school HELP!

ik ben 13 en  een meisje en zit in de 1ste ik ben heel erg verliefd op een jongen en ik raak gwn helemaal de kluts kwijt

soms komen er allemaal fantasieën in mijn hoofd dat we een relatie krijgen

ik ben heel bang om afgewezen te worden omdat ik soms heel geil kan zijn , dus ik zit letterlijk in de kluts!


2 reacties

Badge

ik zal zeggen om hem verkering te vragen, maar probeer eerst om hem wat beter te kennen. Bijvoorbeeld met hem praten in de pauzes of lessen, of misschien afspreken. Ik snap wel als je dat niet zou durven. Veel succes meid 🤗

Reputatie 1
Badge

Ga op je doel af! Kom erachter of hij je ook leuk vindt. En bang zijn voor afwijzing doet pijn maar bedenk dan dat het er ook bij hoort, en weet dat er iets beters op je ligt te wachten. 
het zou jammer zijn dat bang zijn voor iets je weerhoudt om het te proberen want wie weet is het wederzijds. En zo niet sla flink wat chocola in kijk een film en huil. Slaap goed uit en neem dan een beslissing voor jezelf dat het is zo als het is. Verliefdheid overkomt je, en je hebt er geen grip op. 
 

succes meid ik hoop voor je dat hij de leukste meid van de school vindt 

Reageer