Vraag

Ik ben vreemdgegaan, help

  • 9 February 2020
  • 9 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

HAIIIII

ik heb effe hulp of iig steun nodig want ik ben vannacht vreemdgegaan. Ik heb het tegen mn vriendje gezegd want ik hou niet van liegen. Is er een kans dat het goed komt? Of wat moet ik doen om het goed te laten komen? Help me alsjeblieft😭😭😭


9 reacties

Heyy

Misschien aangezien je het hem gezegd hebt ,wilt hij je vergeven, dit hangt ook af van persoon tot persoon denkk. Als hij je vergeeft kun je het hem wel niet kwalijk nemen dat hij je een tijdje niet echt vertrouwt.

Hoop dat het goedkomt!

Kaas123

Klinkt hard maar als je  vriendje slim is dan stopt hij de relatie. Als je echt van hem hield dan had je niet vreemdgegaan. 

Reputatie 2
Badge +3

Klinkt hard maar als je  vriendje slim is dan stopt hij de relatie. Als je echt van hem hield dan had je niet vreemdgegaan. 

Sorry maar mee eens

Badge +1

Hoe is het afgelopen?

het is vervelend voor jullie beiden. maar er is dus een kans dat hij het uitmaakt. en in hoeverre was je vreemdgegaan? want misschien is het wel eens verstandig om uit te zoeken waarom je vreemd bent gegaan. want als er iets is dan had je dat misschien beter met je vriend kunnen bespreken ipv vreemd gaan. maar ik zou gewoon accepteren wat hij ervan zegt.

Hallo Eenzame Girl :)

Laten we eerst beginnen, waarom ben je uberhaupt vreemdgegaan. Als ik een vriendin had die vreemd zou gaan had ik het direct uitgemaakt. Dus ja, maar sommige geven je dan nog een kans. De meeste maken het gewoon direct uit.

-TheMightySlayer <3

Hi, 

Ik denk dat het verstandig is te kijken waarom je bent vreemdgegaan? Als je echt van iemand houdt, dan ga je niet vreemd. In hoeverre was je echt verliefd op hem? Liep de relatie niet echt lekker? Ik denk dat het belangrijk is dat voor jezelf te onderzoeken.  Misschien kom je erachter dat je inderdaad niet meer echt verliefd was. Dan heeft het ook geen zin om de relatie nog te proberen redden. 

Ik persoonlijk zou iemand geen tweede kans geven als hij/zij is vreemdgegaan. De meeste maken t uit omdat ze zich erg gekwetst voelen, maar er zijn mensen die iemand wel vergeven. Ik weet niet wat jouw vriendje gaat doen. 

Ik hoop in ieder geval dat je zijn keuze begrijpt als hij t uitmaakt of je een tijdje niet wil zien. Want hoe zou jij je voelen als hij diegene was die vreemd was gegaan? 
 

Dit is trouwens allemaal niet bot bedoeld. 

Heyy

Het ligt er aan wat.

Heb je ... gehad heb je gekust of heb je geknuffeld

Je hebt kans als je hebt gekust of geknuffeld dat het miss nog wel goed komt maar heb je.... gehad dan niet 

Xxx

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

Wat knap dat je het tegen je vriendje gezegt heb.

Ik hoop voor je dat hij je vergeeft.

Maar er is een grote kans dat hij het uitmaakt.

 

Liefs beartje

 

 

Reageer