Skip to main content
Vraag

ik ben verliefd… op niemand

• August 28, 2025
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Ik voelde me vandaag heel raar, ik voel steeds vlinders in m’n buik. Dezelfde als ik voel als ik verliefd op iemand ben, en ik denk ook de hele tijd aan mijn nog niet in mijn leven bestaande liefde. Alleen ben ik niet op iemand. Ik snap het niet.  Ik hoop wel heel erg dat er in mijn nieuwe klas iemand zit om verliefd op te worden. Maar die mensen ken ik nog niet dus hoe kan ik al van tevoren verliefd zijn??????? Heeft iemand dit wel al eens gehad. 
(ik vind het trouwens niet vervelend, het is wel leuk om verliefd te zijn)

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 29, 2025

Haha ik snap je helemaal! Vlinders voelen zonder dat er iemand is, dat heb ik ook gehad. Vaak betekent het gewoon dat je er klaar voor bent om verliefd te worden, en dat gevoel zoekt dan al iemand om aan vast te plakken 😅. Het is eigenlijk best leuk, toch? Je lichaam doet alvast een soort vooroefening.

In een nieuwe klas kan dat super snel veranderen. Misschien leer je iemand kennen en ineens heb je diezelfde vlinders, maar dan écht gericht op iemand. Mijn tip: maak je niet druk en geniet er gewoon van. Soms komt liefde juist op het moment dat je het niet verwacht 💕.

xx liefs Wolf 🐺