Ik ben verliefd op mijn docent HELP

  • 6 February 2023
  • 8 reacties
  • 279 Bekeken

Badge

 Hey ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik zit in de brug klas Ik ben helaas al een maand verliefd op mijn AK docent Help alsjeblieft

 


8 reacties

nie meer verliefd zijn

Reputatie 7
Badge +17

Dat is niet erg en gebeurd wel vaker. Die verliefdheid gaat vanzelf wel weer over. Je kunt er immers toch niks mee.  Probeer er niet teveel aan te denken en maak je er niet druk over.

Badge

Dat is heel normaal, hebben echt enorm veel kinderen maar ja het is wel jammer dat het gewoon niet kan natuurlijk, maar don't blame yourself, komt echt niet normaal vaak voor

Badge

Heyyy, Ik heb dat ook gehad hoor!! (Nu nog steeds eig maar AK docenten zijn meestal gwn knap) maar op een gegeven moment gaat het gewoon weg en dan is hij gwn weer je docent inplaats van je crush maar dat is heel normaal hoor!!

lieve schat, doe maar niet want de kans dat hij jou leuk vind is zeer klein en sws leeftijdsverschil. niet doen meid

 groet penguin

Reputatie 5
Badge +2

Hey

bij mij op school (wel al een aantal jaar  geleden) was er eens een meisje verliefd op een leerkracht en tot nu hebben ze een relatie dus alles kan. Misschien gaat je verliefdheid wel over

groetjes

Reputatie 3
Badge +3

Krijg hulp

Badge

Heb het zelfde met mijn Nederlands docent gehad toen ik 12 was.

Reageer