Vraag

ik ben verliefd op mijn beste vriendin

  • 20 November 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Hii ik ben 15 en ik vind mijn beste vriendin echt al ongeveer een halfjaar leuk. Ze weet nu dat ik bi ben en ik heb aan haar gevraagd of ze lgbtq+ was en ze zei dat ze zich niet in n hokje wilde plaatsen. Ik heb ook gevraagd of ze iemand leuk vindt maar toen zei ze eerst meteen: niet op school, en daarna zei ze: niet echt überhaupt. Ik krijg echt alleen maar gemixte signalen van haar ik kan er echt niks van maken. Maar mijn vader heeft soms woede aanvallen en dan wordt hij heel fysiek en dat had hij heel recent en ze had altijd gezegd dat ik naar haar mocht komen dus ik heb alles tegen haar gezegd. Nu helpt ze me ook met professionele hulp zoeken van een therapeut ofzo want ik heb wel het idee dat ik dat nodig heb. Maar ik wil niet nu zeggen dat ik haar leuk vind, want als ze dan even afstand wil of het awkward wordt… ik heb haar echt nodig ze is zo lief en begripvol en geweldig en...ja en ik wil ook niet eroverheen komen eigenlijk. Wat moet ik doen???


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

Wat fijn voor je dat je zo'n lieve beste vriendin hebt! Als je wilt kan je altijd anoniem De Kindertelefoon bellen of met ons chatten, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432). Dan kunnen we samen kijken naar hoe we je kunnen helpen, ook met je thuissituatie. 

Succes! 

Groetjes, Meike (De Kindertelefoon)

Reageer