Ik ben verliefd op iemand die niet echt bestaat

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Badge

Hoi...

Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit topic moet starten, maar afgelopen vrijdag appte een jongen dat hij me leuk vond.. Maar ik ben pas 14 en hij 16.. Verder hebben we eigenlijk een heel lelijk huis.. Niet dat ik verwend wil doen ofzo maar ik schaam me gwn om mensen uit te nodigen thuis, mijn ouders hebben al hun geld uitgegeven aan een huis in het buitenland :sweat: .. Nou ja.. Wat dit te maken had met mijn verhaal is dat ik het idee heb dat zijn ouders heel rijk zijn.. (hij heeft een Iphone 11 en een Apple watch?) sorry maar dat viel gwn op.. Wel krijg ik dure kleding van mijn ouders.. Misschien denkt hij dat mijn ouders ook geld hebben? Mijn vader heeft wel een hele dure auto.. Mijn situatie is gwn raar, en dit topic ook.. Ik denk sowieso dat niemand dit gaat lezen.. zucht.. Nou, en ik vind hem dus de lelijkste en raarste jongen die er bestaat.. Op wie ik wel smoorverliefd ben? Legolas.. urghhhh .. My life.. is.. a.. messs


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Of iemand verliefd op je is, gaat niet om rijkdom. 

Als jij denkt dat hij alleen maar zegt dat hij je leuk vindt, omdat hij denkt dat je rijk bent, moet je dat zeggen. 

Misschien is dat wel helemaal niet zo. Want jij vindt hem toch ook leuk?

Suc6

Reageer