ik ben verliefd op iemand

  • 27 May 2023
  • 19 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik verliefd, maar ik ben niet zeker.

En ik twijfel of ik dat tegen die persoon moeten zeggen of niet.

Wat zouden jullie doen

Groetjes hannelore


19 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik zou eerst zorgen dat ik zeker wist of k verliefd was en het daarna misschien vragen.

  1. Zorg dat je zeker bent dat je echt verliefd bent
  2. is die persoon iemand in je omgeving waar je al regelmatig contact mee heb? Ja? Ga dan gwn vragen of diegene een x wil afspreken ofzo en zeg het dan.
  3. is diegene niet iemand uit je omgeving, maar gwn een willekeurige klasgenoot of schoolgenoot? Leer die persoon eerst iets beter kennen. Spreek een paar x af en word eerst vrienden. ALs je die persoon dan nog steeds leuk vindt, vraag het dan. 
  4. Wat je ook doet, loop niet willekeurig naar iemand toe met de boodschap dat je verliefd bent, dat komt random over en kan een beetje weird zijn

Hoop dat je hier wat aan hebt, joejoe

Reputatie 5
Badge +2

Iemand van forum 😔😔😔

Reputatie 6
Badge +5

Iemand die hier op dit forum actief is bedoel je? Gwn comment doen onder een van hun topics. Maar ga geen contactgegevens uitwisselen, want dat mag niet en dat heb je een strike.

joejoe

Reputatie 5
Badge +2

@Cody Dankje voor de tips ☺️

Reputatie 5
Badge +2

Het is MCES waarop ik verliefd ben maar ik weet niet of ik dat mag zeggen of niet

Reputatie 5
Badge +2

@MCES2.0 

Reputatie 6
Badge +5

Dat is toch diegene die geband is ofzo? Je had hier ook een ander topic over

 

Reputatie 5
Badge +2

Hij

Reputatie 6
Badge +5

Maar wat was er gebeurd dan?

 

Reputatie 5
Badge +2

@Cody ja idd maar hij heeft toch veel accs niet?

Reputatie 5
Badge +2

Gewoon ik voelde van de eerste moment een klik ofzo. En ja ik weet niet en nu ben ik verdrietig omdat ik niet weet of hij er niet meer op zit op forum of wel snap je 🥺

Reputatie 6
Badge +5

Je hebt niet privé gegevens van hem?

Reputatie 6
Badge +5

Dan is het wel een beetje een typisch gevalletje onbereikbare liefde. Maar ik weet zeker dat je ook een x iemand in het echt tegenkomt die je leuk vindt.

Reputatie 5
Badge +2

Neen dat heb ik niet 

Reputatie 6
Badge +5

Dit is misschien vervelend, maar laat het gaan. Dit wordt toch nooit iets. Je bent vast heel leuk en je komt wel een x iemand anders tegen <3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

 

letten jullie op dat het geen chat wordt? Door steeds kort op elkaar te reageren, wordt het een chatgesprek en dat voelt voor anderen niet welkom om op te reageren. Ook maakt het het forum minder overzichtelijk. Zie hiervoor forumregel 5:

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

Fijn als jullie hier rekening mee houden.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +2

@Marieke sorry 🥺

Reputatie 6
Badge +5

Hoi,

 

letten jullie op dat het geen chat wordt? Door steeds kort op elkaar te reageren, wordt het een chatgesprek en dat voelt voor anderen niet welkom om op te reageren. Ook maakt het het forum minder overzichtelijk. Zie hiervoor forumregel 5:

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

Fijn als jullie hier rekening mee houden.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Oeps, mijn excuses :)

Reputatie 5
Badge +2

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen 😭😭

Ik zie hem graag 

 

Groetjes.

Hanneke

Reageer