Vraag

ik ben verliefd op een meisje van mijn klas

  • 4 February 2024
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Badge

ik ben verliefd op een meisje van mijn klas. wat moet ik doen. ik weet niet of ze mij ook leuk vind. 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Cute!😍

Heb je al veel contact met haar? Probeer een beetje haar aandacht te trekken :)

Als je al goed contact hebt, kun je eventueel iets kopen voor valentijnsdag. Maar je moet wel ff opletten. In het zuiden van Nederland is het in de week van valentijnsdag carnavalsvakantie. Maar je zou haar ook kunnen vragen om relatie, wel echt face to face. 

 

Laat je updates achter? Ben benieuwd hihi🤭

Badge

@Ik_wil_anoniem_blijven Ik heb niet echt veel contact met haar. Ik spreek haar soms tijdens de les. Laatst gaf ze me wel iets van hout omdat ik niet genoeg bij me had. Ik zit wel naast haar in de klas. Ze kijkt soms wel maar ik weet niet hoe ik het zou vragen. Dit is mijn eerste keer verliefd zijn. Ik heb nog nooit zo iets gevoeld als nu.

Reputatie 3
Badge +1

Als ik jou was zal ik het allereerst niet appen/snappen dat je haar leuk vind. Ik deed dat bij een jongen, en nou ja, dan krijg je haat. 

Ik zou allereerst als ik jou was gwn lekker doorgaan met gezellig praten dat ze op den duur ook alleen bij jou wilt zijn, en dan het vragen. Niet gelijk de 1e keer natuurlijk, maar als ze je echt vertrouwd zegmaar het dan vragen. 

Zelf zou ik dan niet zeggen gelijk van: wil je een relatie??!!

Maar meer in de trant van 

Ik wil je wat vertellen… Ik vind je leuk..

of

Wat vind je eigenlijk van mij? 

 

Op zo'n manier. Niet gelijk direct to the point.

 

Maar het is natuurlijk leuk om een crush te hebben! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

 

Groetjes UnknownGirl2009

Badge

Erg bedankt @UnknownGirl2009 

Badge

echt super leuk! hebben jullie vaak oogcontact en merk je wel eens dat ze vaker naar je kijkt dan naar anderen?  als dat zo is zou ik een keer aan haar vragen wanneer je in groepjes moet werken en die zelf mag uitkiezen of ze samen in een groepje wil, zo kan je later dan bijvoorbeeld ook vragen om een keer huiswerk voor dat vak samen te maken bij een van jullie thuis. zo leren jullie elkaar ook wat beter kennen en worden jullie ook steeds een beetje closer. 

zou leuk zijn als je laat weten hoe het later gaat!

Xx anoniemmeisje

Badge

@Ik_wil_anoniem_blijven  en @anoniemmeisje11 

Ze heeft het vaak over een andere jongen. Ik zat met een vriend liefdesmeter te doen en zij vroeg of ze haar naam en die van die jongen wou invoeren. Ik denk dat zij verliefd is op die jongen. 

 

Reageer