Skip to main content

Hoi ik ben bijna 15 en ik ben verliefd op een meisje in mijn klas (ik ben een meisje). Ze is heel knap en aardig tegen mij en ik heb het gevoel dat ze weet dat ik haar leuk vind, maar ze is hetero, denk ik tenminste. Wat moet ik nu doen? Ik ben bang dat als ik haar vraag dat de hele school mij gaat uitlachen, maar ik ben nog veel banger dat ze haar gaan uitlachen en dan is het mijn schuld

Hoi anders probeer je het eerst af te tasten zovan : goh ik hoorde van een meisje die ik ken dat ze op een meisje viel,,,,,en dan maak jer er een gesprekje van om aan te voelen wat zij  daarvan vind ( hopelijk heel leuk en prima) en dan kun je aanvoelen of je het zelf durft te vertellen en vragen aan haar :)  ik weet hoe het is hoor  dus is niet zomaar makkelijk maar dit is wel een manier om het met een omweggetje te proberen 😉 en uitlachen , als je samen sterk staat sta je boven die lui. Maar anders moet je het  daar samen over hebben. het zou toch jammer zijn als jullie daarom niet happy mogen zijn met elkaar :)

succes !!

Groetjes liefs Julian X


Reageer