Skip to main content

hallo ik ben dus zegm gestoord. Er zat zo'n jongen in mn klas op de basisschool, die ik leuk vond (zelfs al in groep 1 geen grap), toen we kleuters waren gingen we altijd kusjes geven enzo supercute. Eindelijk had ie me in groep 7 gevraagd of ik verkering wilde, ik zei nee want ik heb bpd (borderline) en ik had zegm heftige trauma van mn toen tijdelijke thuissituatie dus ik zei nee maar ik vind je wel leuk. Eind groep 8 vroeg hij me weer op me verjaardag (ik ben jarig op valentijnsdag heel cute dus) en ik zei ja. Na 4 dagen maakte ik het uit want hij gaf me teveel kadootjes en ik voelde me enoorm schuldig over het feit dat ik niet eens tegen hem durfde te praten. Ik zit nu in de DERDE (ik ben 15) EN IK VIND M NOG STEEDS LEUK!! het kutte is dat hij op dezelfde school zit én we in de pauzes bij hetzelfde groepje zitten (mijn klasgenoten zijn bevriend met hem)ik denk oprecht dat ik verliefd op hem ben, af en toe zeggen we hallo of hebben we een akward gesprek over het feit dat ik hem ooit een x gedumpt heb  en ik word helemaal zenuwachtig van hem.  Hij is een enorme player enzo, en is dus ook wel nogal knap enzo ik niet perse. ik weet niet wrm ik dit op letterlijk kindertelefoon aan t doen ben want das nogal raar maar ja iemand help want ik weet dus niet of dit mn borderline is (ik kan m niet loslaten) of dat ik m oprecht leuk vind enzo

Geen reactie

Reageer