Skip to main content

ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas

• November 23, 2025
  • 12 reacties
  • 172 Bekeken

hey iedereen

ik ben een meisje van 12 en ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas en hij is heel erg leuk/knap maar ik weet niet of hij mij ook leuk vindt we zitten nu naast elkaar in de klas en hij is erg aardig tegen mij in vergelijking met de andere meisjes uit mijn klas, hij raakt tijdens de les soms mijn arm aan, luistert goed naar mij en kijkt me ook wel vaak aan, maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vindt en dus durf ik hem niet te vragen heeft iemand tips of ik kans  maak en hoe ik hem kan laten merken dat ik hem leuk vind.

help mij aub liefs, 

deanoniem 

12 reacties

Luciano15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 23, 2025

Hoi ik ben een jongen van 15 

wij jongens willen meestal stuur over komen en cold maar wat ik jou aanraad deel je gevoelens met hem als Julie alleen zijn maak oog contact en probeer wat dicht bij hem te staan zo dat hij voelt dat hij bij jou veilig is 

veel succes 

• November 23, 2025

heel erg bedankt ga het morgen proberen

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 24, 2025

Hoi! Wat leuk! Het klopt wat ​@Luciano15  zegt. En weet je, het mooiste vind een jongen als je bent zoals je bent. En als je met hem praat en je voelt je een beetje verlegen is dat ook prima. Als je vriendelijk en belangstellend bent, en hem leuk vind zoals ie is, dan is het al heel goed. Jongens (ik ben jongen,16) denken soms dat ze extra stoer moeten zijn of niet te veel gevoel laten merken als ze een meisje leuk vinden. En als je dan laat merken dat zulke dingen niet nodig zijn, en hij gewoon zichzelf kan zijn bij jou dan denk ik dat het helemaal goed komt. Hij is in ieder geval al netjes en aardig voor jou en jij voor hem. En je bent vast en zeker een leuke meid dus dan is het al top! En meestal geld: volg je gevoel 🥰😉 succes!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 24, 2025

Hey! Ik ben het ook eens met ​@Luciano15  en ​@Tartan16 

Blijf lekker jezelf, je klinkt al heel vriendelijk en lief en ik denk dat hij je al wel heel leuk vind als hij zo doet! Fijn! 😘 

Liefs, Tover xxx

• November 24, 2025

• November 24, 2025

heel erg bedankt allemaal

Luciano15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 24, 2025

heel erg bedankt allemaal

Heb je het geprobeerd zo ja hoe ging het?

• November 24, 2025

Heb je het geprobeerd zo ja hoe ging het?

ja ik heb het geprobeerd en aan het begin was het best spannend maar daarna ging het wel goed 😃

• November 24, 2025

toen ik oogcontact maakte werd hij een beetje rood en keek daarna weer weg is dat een goed teken?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 24, 2025

Dat is zeker een goed teken! 😍 Beetje verlegenheid is perfect! 

Luciano15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 25, 2025

toen ik oogcontact maakte werd hij een beetje rood en keek daarna weer weg is dat een goed teken?

Ai ik zij je toch ik heb al 5 ex gehad ik weet hoe gevoelens werken

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

Hoi ​@deanoniem  ik kijk even mee met je topic want ik heb precies hetzelfde! Ook smoor op een klasgenoot 🥰 ik wil hem ook vragen maar durf nog niet. Dus ik leef mee met jou. 

Groetjes Tjempie xxx