Skip to main content

Hallo! :)

Ik heb een klein probleempje op school. De jongens in mijn klas zijn druk en best gemeen, maar er is een nieuwe jongen in mijn klas gekomen en hij is echt aardig en rustig.

Wij praten niet wanneer we elkaar zien in klas, maar wij texten elkaar veel.

Het probleem is dat hij alleen vrienden is met de jongens in mijn klas. Hij is altijd met hun en wanneer ik een keer naast hem ging zitten in klas, gingen de jongens mij gelijk uitlachen. 

Ik zou heel graag closer met hem willen zijn zonder dat zijn vrienden grapjes over ons maken of mij uitlachen. Ik wil het niet te duidelijk maken dat ik hem leuk vind maar wanneer ik dus met hem closer probeer te zijn, dan is het al best duidelijk voor zijn vrienden.

Mijn school is groot, druk en er gebeurd best veel drama.. Ik ben bang dat ze het misschien gaan door vertellen en dat andere mensen er achter gaan komen dat ik dus die jongen leuk vind. 

Wat zou ik kunnen doen om met hem closer te kunnen zijn zonder dat zijn vrienden mij pesten of om het duidelijk te laten maken dat ik hem leuk vind?

Hey,

Jullie hebben denk ik wel een klassenapp en als jij zijn nummer aan je contacten toevoegt kan je hem toevoegen op snapchat. Als je hem een beetje nonchalant toevoegt en hem gaat snappen kan je mss vaker met hem praten enzo. Zo zie je ook gelijk hoe hij buiten school om is.

 

Nu raad ik je niet aan om na een week te snappen hem al te vertellen hoe je over hem voelt want dat maakt de kans groter dat hij het aan anderen verteld.


Hallo,

misschien kunnen jullie buiten school afspreken?

Grtjes, gayniksmismee


Hoi,

Wat @gayniksmismee al zij, jullie kunnen buiten school afspreken. Ook kan het misschien helpen om vrienden proberen te worden, dat is al een grote stap. Vanaf daar kan je hem beter duidelijk maken dat je hem leuk vind, als je wil. om vrienden te worden, hoef je eigenlijk niet veel te doen. Zorg dat jullie praten, lachen en leuk met elkaar kunnen omgaan. Als jullie vrienden zijn, gaan zijn vrienden je niet uitlachen, want je bent een vriend van hem bent. 

Hoop dat dit helpt!

Groet, 3costaboy 


Reageer