Vraag

Ik ben verliefd op een jongen

  • 17 January 2022
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey!!!

ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben verliefd op een jongen van 15 jaar we hebben elkaar online ontmoet en al keer gebeld hij wil geen verkeerde dingen doen ofzo dus maak je daar geen zorgen

maar we lijken enorm op elkaar met wat we leuk vinden zoals fietsen, wandelen, en andere dingen

en we sturen vaak lieve berichten naar elkaar hij zegt vooral dat ik heel lief bent en enorm aardig en ik zeg het ook vaak tegen hem en hij stuurt kusjes omdat hij van me hou en dan doe ik ook terug we hebben enorm goede band met elkaar en we praten elke dag 5 uurtjes ongeveer maar ik ben verliefd geraakt op hem maar durf hem niet te vertellen hebben jullie tips? dat zou fijn zijn!

groetjes!!!


9 reacties

Wat is precies de reden dat je het niet durft te vertellen? 

Reputatie 5
Badge +4

hey luccas! 

ik weet het zelf ook niet  ik durf het gewoon niet 

groetjes

Reputatie 1
Badge

Dag een jongen555,

Wat leuk dat je verliefd bent!

Als je het niet durft om te zeggen ‘ik ben verliefd op je’, kan je het misschien iets minder direct doen. Zoals ‘ik ben je erg leuk gaan vinden’. 
Aan je bericht te lezen denk ik dat hij je ook wel leuk vindt, waarom zou ie anders sturen dat je lief bent en je kusjes sturen?:)
Hebben jullie elkaar in het echt al gezien? Je kan namelijk ook vragen om wat samen te gaan doen! En als het ivm Corona niet kan misschien al FaceTimend te gaan wandelen.

Laat me weten hoe het ging!

liefs,

hieromjetehelpen

 

Reputatie 5
Badge +4

Hey hieromjetehelpen!

Wij gaan in februari afspreken om te wandelen op anderhalve meter of we doen een corona  test. Ik laat je het weten hoe het gegaan is. 

Groetjes

Hoi wat een lief bericht. Kun je misschien voorzichtig aan hem vragen of hij “wel eens verliefd”is of is geweest ofzo. Of dat je probeert wat dichter bij hem te komen, tegen elkaar aan zitten. Of iets aantrekken wat hij misschien heel mooi vind.  En misschien steeds iets meer elkaar aanraken met de hand of even in zijn haar alsof er wat in zat. Ik gun je dat jullie verliefd worden, het klinkt echt fijn. Succes hoor !

Reputatie 5
Badge +4

hoi mensen! 

ik heb nu meer de neiging om het te vertellen en ik ga het gewoon zeggen tegen hem dat ik verliefd op hem bent vanavond ga ik het zeggen ben benieuwd naar zijn reactie 

groetjes

Heel veel succes ! Je bent vast een lieve jongen dat je zo over hem praat. Ik hoop dat hij blij is ! -xxx- Ellen

Reputatie 5
Badge +4

hij is heel blij maar heeft al een relatie helaas ): ach ja dan blijven we gewoon beste vrienden 

Jammer, maar ik ben blij dat je het zo goed opvat!

 

Reageer