Vraag

ik ben verliefd op 2 meiden

  • 3 April 2022
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey allen, 

De titel maakt het probleem waar ik mee zit al duidelijk, ik ben (alweer) verliefd op 2 meiden. 

Dit is een best lang topic dus ja, lees maar als je wilt. 

Oke dus laten we meid 1 Demi noemen en ik noem meid 2 even Anna (nepnamen natuurlijk)

Oke dus ik zit nu in leerjaar 2, Demi en Anna zitten beide in mijn klas. In leerjaar 1 leerde ik eigenlijk iedereen kennen, ik mocht Demi in jaar 1 niet echt, maar Anna werd meteen een van me vrienden.

Anna en ik zijn een paar keer met een vriendengroep naar de stad geweest en wij zijn een paar keer alleen gegaan. Ik denk dat ik in het begin van 2021 verliefd op haar werd, we appten elke dag en we zaten bij een paar vakken naast elkaar en we deden veel groepsprojecten samen. Na quarantaine moest de klas in 3 aparte groepjes naar school, om de beurt, dus maandag groep A, dinsdag groep B en woensdag groep C enzovoort. Ik zat samen met F, me beste vriend en Demi in het groepje. Toen ging Demi stom doen en ik mocht haar toen ook niet meer. 

Toen de klas weer samen naar school mocht werd Anna opeens heel distant en het voelde alsof zij haarzelf probeerde te isoleren van de hele klas. Ze zat elke les in het hoekje van het lokaal en we praatten eigenlijk ook niet meer op school. We appten nog wel 1 keer ofzo in de week maar dat was het eigenlijk. Ik had eigenlijk steeds minder interesse in haar. Ik had nog een klein beetje interesse in haar maar bijna niet meer, Anna werd de “quiet kid” van de klas. Toen had ik de rest van leerjaar 1 in niemand interesse. 

Op de laatste dag van leerjaar 1 had ik een praatje met Demi wat leidde tot dat ik haar wat beter mocht. 

Toen was de zomervakantie en ik heb eigenlijk niet meer met Anna gepraat. 

Na de zomervakantie deed Anna weer normaal en praatte weer met vriendinnen en mij. We appten weer elke dag en ik vond haar weer leuk. Een paar dagen nadat de zomervakantie deed Demi anders. In de gang ging Demi mij duwen enzo, dus ik had haar geappt “waarom doe je zo irritant” en ja, toen gingen we appen en we werden vrienden en ze een best leuk mens om eerlijk te zijn. Toen kwamen schoolse activiteiten zoals wandelen enzo, en we praatten de hele tocht met elkaar.

Op dat moment vond ik Anna en Demi leuk, maar Anna ging weer anders doen en werd weer “quiet kid”. Hierdoor verloor ik weer me interesse en ik had toendertijd een topic hierover geschreven, maar dat ik alweer verwijderd ivm met Anna die mijn account misschien zou herkennen. Op dat topic vroeg ik weer advies en men zei dat ik het beste voor Demi kon gaan, want ze gaf toen nog goede signalen terwijl Anna mixed gaf. 

En ja, dus mijn situatie met Demi is ook best raar, ik heb hier een paar topics over, al me “liefde” topics gaan over Demi dus als je uitgebreider wilt lezen over me situatie kan je die gaan lezen. 

Long story short, ik en Demi praatten niet veel op school, we appen wel elke dag en zij start meestal het gesprek. Dit gaat nu al zo’n 3 maanden zo door, ik heb zo’n gevoel dat ze mij wel leuk vind maar ik heb niet genoeg argumenten om dat echt te bewijzen. 

En ja, sinds kort doet Anna weer normaal en ze geeft de goede signalen af, vergeleken met Demi die mixed signalen geeft. 

Dus ik schrijf dit topic omdat ik een van de 2 wil vragen, maar stel dat ik nu bijv Demi vraag en dat ze me afwijst en dat ik dan Anna vraag, en dat zij dan niet blij is om 2e keus te zijn. 

Dus, wat moet ik doen? Voor wie moet ik gaan?? 

En nog een vraag, vind ik ze echt leuk of vind ik hun aandacht leuk?? Dit is een vraag waar ik zelf al lang mee zit en ik wil hier echt antwoord op. 

Als laatst, wees aub eerlijk met je antwoord, dat waardeer ik altijd boven alles, ookal kwetst het antwoord mijn gevoelens misschien, wees eerlijk!!

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je reactie!!

Sano07
 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Om heel eerlijk te zijn moet je gewoon gaan voor je denkt dat je de beste kans hebt aangezien je ze allebei leuk vind. En op je 2de vraag ik denk dat je hun aandacht gewoon leuk vind. maar dit vind ik best wel normaal het feit dat je veel goede aandacht krijgt van een persoon kan ervoor zorgen dat je de persoon ook leuk gaat vinden dusja. 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 3
Badge

hey

Ik kwets mensen niet graag maar k ga eerlijk zijn.

Als jij een bericht krijgt van wie hoop je dat ie is van Demi of Anna? daar kan al een antwoord voor je liggen wie je leuker vind. dat Anna zo stil is kan een rede hebben laat haar daarom ook niet gewoon zitten maar praat gewoon met haar misschien is ze er onzeker dat ze zich daarom soms zo stil gedraagt en ehm ja ik weet eerlijk gezegd niet echt wat k over Demi moet vertellen maar maak een goede keuze volg vooral je hart.

nouja heel veel suc6 en laat me ff een keer weten hoe t gaat met de 2 meiden.

groetjes en veel lief Geline

Reageer