Skip to main content

ik ben verliefd maar zie haar weinig


Hoi ik ben een jongen 13 jaar ik ben verlieft op een heel leuk meisje volgens mij 12 jaar. Maar ik vind haar leuk omdat ik nu in de middelbare zit en zij groep 8 zie ik haar weining maar ik vind haar echt leuk. wat moet ik doen?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Als je haar ziet om een manier van contact vragen, zoals Snapchat en Whatsapp, etc. en dan je ding doen!

Groetjes, justGhast

Reputatie 3
Badge +1

Hoiii,

Als je haar ziet om een manier van contact vragen, zoals Snapchat en Whatsapp, etc. en dan je ding doen!

Groetjes, justGhast

Jeb geen snap en ik heb haar telefoonnummer niet😫 maar ze woond in de zelfde straat als ik.

Reputatie 7
Badge +5

Als je haar tegenkomt op straat kan je misschien haar nummer vragen?

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 3
Badge +1

Als je haar tegenkomt op straat kan je misschien haar nummer vragen?

Liefs -Ikweetgeennaam321

Dat is de ding ik zie haar weinig kan eventueel ook met haar afspreken en eerst gewoon tv kijken ofzo.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Volg je gevoel en stap er op af! :) en dan wat leuks afspreken, goed idee.  Heb je een gevoel of ze jou ook leuk vind ?

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Volg je gevoel en stap er op af! :) en dan wat leuks afspreken, goed idee.  Heb je een gevoel of ze jou ook leuk vind ?

Liefs Tover xxx

Nee😔

Reputatie 7
Badge +5

Als je haar tegenkomt op straat kan je misschien haar nummer vragen?

Liefs -Ikweetgeennaam321

Dat is de ding ik zie haar weinig kan eventueel ook met haar afspreken en eerst gewoon tv kijken ofzo.

Dus je ziet haar wel soms? Want zomaar op haar af stappen kan denk ik misschien een beetje desperate overkomen… Dus als je haar dan een keertje wel ziet zou ik vragen of ze een keer een ijsje wilt eten, of haar nummer vragen, wat jij wilt!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Wat leuk dat je verliefd bent! Het kan best spannend zijn om iemand leuk te vinden, vooral als je diegene niet vaak ziet. Hier zijn een paar tips die je misschien kunnen helpen:

1. Probeer contact te houden: Als je haar niet vaak ziet omdat jullie op verschillende scholen zitten, kun je proberen contact te houden via social media of berichtjes. Misschien kun je haar toevoegen op Instagram, Snapchat of een ander platform dat jullie allebei gebruiken.

2. Stuur een berichtje: Als je haar al kent en je hebt haar nummer of social media, stuur haar een berichtje. Begin met iets eenvoudigs, zoals vragen hoe het met haar gaat of hoe haar dag was.

3. Vind gemeenschappelijke interesses: Praat met haar over dingen die jullie allebei leuk vinden. Misschien hebben jullie dezelfde hobby's, kijken jullie naar dezelfde series, of luisteren jullie naar dezelfde muziek.

4. Wees jezelf: Het belangrijkste is dat je jezelf blijft. Probeer niet iemand anders te zijn om indruk op haar te maken. Als ze je echt leuk vindt, dan zal dat zijn om wie jij bent.

5. Vraag haar uit: Als je merkt dat jullie het goed kunnen vinden, kun je haar misschien vragen om iets leuks te doen, zoals samen naar de bioscoop gaan of een ijsje eten. Dit hoeft niet meteen als een date, maar gewoon als vrienden om elkaar beter te leren kennen.

6. Blijf geduldig: Soms kost het tijd om iemand beter te leren kennen en om te zien of zij jou ook leuk vindt. Probeer niet te snel te gaan en geef haar de tijd om jou ook beter te leren kennen.

Verliefd zijn is heel spannend en kan soms ook wat zenuwachtig maken, maar het is ook een leuke ervaring. Veel succes!

Liefs!

Reputatie 4
Badge

Heyy,

Wat leuk dat je een crush op iemand hebt!!

Gaat ze naar de zelfde middelbare? Dan zie je haar toch vaker, ga bij haar in de pauzes zitten ofzo als ze dat goed vind

En samen in het weekend een beetje afspreken, jullie wonen in de zelfde straat dus dat lijkt me heel makkelijk toch?

En vraag haar gewoon een keer om haar nummer ofzo, dan kunnen jullie ook een beetje appen en leren jullie elkaar beter kennen. :)

En alles wat @JanuaryGirlHorse2024 zei, ze heeft heel erg gelijk! 

Ik hoop dat dit helpt,

Groetjes Honing!!

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Wat leuk dat je een crush op iemand hebt!!

Gaat ze naar de zelfde middelbare? Dan zie je haar toch vaker, ga bij haar in de pauzes zitten ofzo als ze dat goed vind

En samen in het weekend een beetje afspreken, jullie wonen in de zelfde straat dus dat lijkt me heel makkelijk toch?

En vraag haar gewoon een keer om haar nummer ofzo, dan kunnen jullie ook een beetje appen en leren jullie elkaar beter kennen. :)

En alles wat @JanuaryGirlHorse2024 zei, ze heeft heel erg gelijk! 

Ik hoop dat dit helpt,

Groetjes Honing!!

Weet ik niet 

Reputatie 4
Badge

Heyy,

Wat leuk dat je een crush op iemand hebt!!

Gaat ze naar de zelfde middelbare? Dan zie je haar toch vaker, ga bij haar in de pauzes zitten ofzo als ze dat goed vind

En samen in het weekend een beetje afspreken, jullie wonen in de zelfde straat dus dat lijkt me heel makkelijk toch?

En vraag haar gewoon een keer om haar nummer ofzo, dan kunnen jullie ook een beetje appen en leren jullie elkaar beter kennen. :)

En alles wat @JanuaryGirlHorse2024 zei, ze heeft heel erg gelijk! 

Ik hoop dat dit helpt,

Groetjes Honing!!

Weet ik niet 

Oh, je kunt het haar vragen als jullie ooit gaan afspreken? :)

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Wat leuk dat je een crush op iemand hebt!!

Gaat ze naar de zelfde middelbare? Dan zie je haar toch vaker, ga bij haar in de pauzes zitten ofzo als ze dat goed vind

En samen in het weekend een beetje afspreken, jullie wonen in de zelfde straat dus dat lijkt me heel makkelijk toch?

En vraag haar gewoon een keer om haar nummer ofzo, dan kunnen jullie ook een beetje appen en leren jullie elkaar beter kennen. :)

En alles wat @JanuaryGirlHorse2024 zei, ze heeft heel erg gelijk! 

Ik hoop dat dit helpt,

Groetjes Honing!!

Weet ik niet 

Oh, je kunt het haar vragen als jullie ooit gaan afspreken? :)

Ga ik doen😌

Reageer