Vraag

ik ben verliefd maar weet niet wat te doen

  • 9 February 2020
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en voel me nu ongeveer 1.5 jaar  verliefd op een klasgenoot. Ik heb autisme, ben verlegen en praat eigenlijk nooit met andere kinderen. Ik heb 1 keer met haar een filmopdracht gedaan maar voor de rest nog nooit gesproken. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen/zeggen. Ik weet ook niet of ze iets voor mij voelt. Ik heb nog nooit een relatie gehad of een goede band met een meisje


2 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je dit meisje stilaan beter leert kennen. Dat kan op een rustige, vriendschappelijke manier. Stap voor stap zouden jullie dichter naar elkaar toe kunnen groeien.

 

Het fijnst lijkt me om op zoek te gaan naar een communicatiemiddel waar je je het beste bij voelt. Stuur je graag een berichtje? Zo ja, zou je dit meisje een bericht kunnen sturen met een vraag rond school. Als ze die vraag beantwoord heeft, zou je iets kunnen sturen als ‘Verder alles goed met je?’. Wie weet ontstaat daar een mooi gesprek uit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi

 

Ik stel voor dat je dit meisje stilaan beter leert kennen. Dat kan op een rustige, vriendschappelijke manier. Stap voor stap zouden jullie dichter naar elkaar toe kunnen groeien.

 

Het fijnst lijkt me om op zoek te gaan naar een communicatiemiddel waar je je het beste bij voelt. Stuur je graag een berichtje? Zo ja, zou je dit meisje een bericht kunnen sturen met een vraag rond school. Als ze die vraag beantwoord heeft, zou je iets kunnen sturen als ‘Verder alles goed met je?’. Wie weet ontstaat daar een mooi gesprek uit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Dankje!

Reageer