Skip to main content
Vraag

ik ben verliefd, maar hij weet niet wat hij wil

• October 22, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

tesjebesje
Forum|alt.badge.img

hoi! ik ben dus verliefd op iemand en we hebben er al een paar keer over gepraat. ten eerste weet ik dat ik verliefd ben omdat ik niet weet hoe het is begonnen en ik mezelf over 10 jaar nog steeds met hem zie. we hebben er dus over gepraat, en de eerste keer (dat ik me herinner) was in de avond toen hij met me meeliep naar mn huis om me daar af te zetten. ik weet ook nog dat hij me die avond had gezoend. meerdere keren zelfs. ik gaf toe dat ik ontzettend veel voor hem voelde, en hij gaf toe dat hij dat zelf nog niet weet. nu (1,5 week later) ben ik nog meer verliefd op hem dan ik eerst was, en hebben we vaker gezoend zonder een relatie te hebben. het voelde niet verkeerd, meer jammer dat we niks echt hadden. ik heb hem gevraagd wat we zijn en hij gaf toe nog steeds niks te voelen, tot gister, wanneer hij nog niet echt toegaf, maar wel zei dat hij me leuk vond. toch hebben we nog niks. ik heb hem nog een keer gevraagd wat we zijn, en hij heeft me verteld dat hij niet verliefd is, maar wel nog wil blijven knuffelen en kleine kusjes wil geven. ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden. wil ik dit wel? ik weet dat ik hem wil, maar weet niet of ik het zonder een relatie wel aankan. hoe moet ik hiermee omgaan?
mijn vriendinnen hebben me verteld dat ik over hem heen moet komen, en hij zegt dat ik echt ruimte mag pakken als ik denk dat ik het nodig heb, maar ik weet helemaal niet wat de beste aanpak hiervoor is.

wat moet ik doen?????

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Misschien moet je jezelf even afvragen: kan ik echt met hem omgaan zonder dat ik hoop hou? Als het antwoord nee is (wat heel logisch is), dan is ruimte nemen waarschijnlijk de beste keuze rn. Niet om hem te straffen, maar om je eigen hart te beschermen 

xx liefs Wolf 🐺

tesjebesje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 23, 2025

--onnodige quote verwijderd--

deze is heel handig, bedankt voor de tip! ik heb hier wel eens over nagedacht, maar het lijkt me gewoon zo jammer om ruimte te nemen als hij ook mijn beste vriend is. en dat ik dan moet kiezen; hem of mijn hart beschermen? ik weet het allemaal niet meer… maar ik heb al besloten hem te muten op whatsapp, gewoon om langzamerhand niet meer afhankelijk te zijn. nogmaals thanks!!<3