Vraag

Ik ben verliefd maar durf het echt nooit te vragen

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dus nu sids 2 of 3 weken verliefd op iemand uit me klas. Vorige jaar praatte hij nooit tegen me en zag hij me nooit staan, maar het nieuwe school jaar praat hij in een keer best veel met me. Hij is ook in een x super aardig tegen me. vandaag liet ik me pen op de grond vallen en ik was hem al aan het oppakken maar toch ging hij helpen. Echt super lief! Helaas heb ik sinds kort vaste plekken en zit ik ver van hem vandaan, maar toch probeer ik met hem in contact te komen dus ik wou naar hem kijken.... En toen zat hij al naar mij te staren 🙊🙊 Maar hij is zeg maar best populair en ik ben gwn normaal dus ben bang als ik hem vraag dat hij me gaat uitlachen. 😔😔 Maar toch heb ik het gevoel dat hij me leuk vindt. Hij zat namelijk bij nask achter me en hij werd door de leraar verplaatst omdat hij "vervelend" was maar dat vond ik niet erg hoor. Hij noemde bijna iedereen uit de klas raar en hij zij tegen mij en bestie dat we gwn aardig waren💕💕. Mijn bestie was een spel aan het spelen en ik zij dus soms wat grappigs maar het was eig niet eens heel grappig maar toch ging hij lachen, 🤗 ook zeiden we precies op hetzelfde moment hetzelfde en toen moesten we beide lachen en hij keek me recht in de ogen aan 🙃❤️ maar ik ben best bang dat hij mis op iemand anders is want hij zit naast een meisje en hun kunnen het super goed met elkaar vinden 😪 hebben jullie tips om toch meer met hem te praten ofzo?? Plss help ik kan het echt niet meer aan. Ik denk de hele dag aan hem. Groeten 13 jarige 😂😂


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik zou eerst nog een beetje met hem rondhangen als je snapt wat ik bedoel en als hij het heel fijn vind om dat te doen zou ik het hem zeggen dat je verliefd op hem bent maar voor je dat doet zou ik eerst met hem eens praten over wat moet je zelf wel kiezen

Reputatie 2
Badge

Hee Anoniem Liver 13456,

 

Als je denkt dat hij crush op je heeft: gewoon vragen! Ik twijfelde ook of iemand crush op me heeft, ik vroeg hem, hij zei ja, en uiteindelijk hadden we een relatie van bijna 9 maanden, tot hij moest verhuizen, toen werden we gescheiden :( In elk geval, ik zou hem appen en vragen of je met hem onder 4 ogen kan praten, in de pauze ofzo, en hem dan vragen, en als je dat echt te eng vindt, gewoon appen en vragen! Of een keer vragen of hij huiswerk met je wil maken ofzo (behalve als hij zo'n type is die nooit iets voor school doet, dan maak je niet bepaald een goede indruk :')  ) en dan vragen. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes,

Ravelien

Reageer