Vraag

Ik ben verliefd, heeft iemand een tip?

  • 14 June 2021
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Ik ben verliefd 🥰 heeft iemand een tip?


4 reacties

Sommigen hebben al aan een half woord genoeg, maar ik denk dat ook zij moeite hebben met het geven van tips bij dit topic.

Waarvoor wil je meer tips hebben?
Wil je weten of diegene ook op jou is, hoe je diegene het best kunt vragen, wat jullie samen kunnen doen, hoe je je belastingopgave moet doen, etc.? 

Het kan ook over al die dingen of geen daarvan gaan, dus daarom moet jij ons iets meer geven om mee te werken.
 

Blijf je zelf is mijn tip en wees eerlijk. Ik heb sinds vrijdag weer een relatie met een meisje van cheerleading en ik ben sinds ik haar leuk vindt me zelf gebleven. Ik had misschien flauw kunnen vallen als ik haar zag maar zo type ben ik niet ik ben iemand die gewoon eerlijk is. Ze vroeg waarom ik een BMW tatoeage achter op me rug had laten zetten en dat heb ik eerlijk tegen haar verteld. Toen ze zij dat haar ouders een Audi hadden had ik gezegd dat ik dat niks aan vondt ik ben eerlijk gebleven en daar gaat het om.

Badge

Sommigen hebben al aan een half woord genoeg, maar ik denk dat ook zij moeite hebben met het geven van tips bij dit topic.

Waarvoor wil je meer tips hebben?
Wil je weten of diegene ook op jou is, hoe je diegene het best kunt vragen, wat jullie samen kunnen doen, hoe je je belastingopgave moet doen, etc.? 

Het kan ook over al die dingen of geen daarvan gaan, dus daarom moet jij ons iets meer geven om mee te werken.
 

Ja ik wil weten of die gene ook op mij is 😉

We kunnen je dan allerlei tips geven die misschien werken, maar misschien ook niet.
Als iemand bijvoorbeeld graag bij je wilt zijn kan diegene je gewoon erg mogen, maar dan hoeft deze persoon niet verliefd op je te zijn.

Je komt er dus alleen echt achter door het aan die persoon te vragen.
Dat is een stuk makkelijker om hier op te schrijven dan om het zelf te doen.
Zoek dan ook een goed moment uit waarop jullie alleen met z'n tweeën zijn.
Je kunt ook eerst wat samen doen.
Dan is zo’n moment makkelijker te vinden en misschien kun je dat beter aanvoelen of het wat kan worden.

Reageer