Skip to main content

Heyyy,

 

Ik zit dus met een probleempje… ik ben mega verliefd geworden op een meisje die ik heb leren kennen. We hebben al wel gezoend, maar ik wil meer dan dat. Hoe pak ik dit het beste aan??

 

Ik heb haar online leren kennen, en inmiddels zo’n 5 keer gezien denk ik. Vanaf dat ik haar foto zag was er iets in mij wat me heel erg tot haar aantrok. Dit werd tijdens het praten online alleen nog maar meer, en ik kon niet wachten om haar in het echt te zien. In het echt was ze nog veel mooier dan ik me kon voorstellen en ik heb het echt super gezellig met haar. Ik wil alleen maar bij en met haar zijn. 
 

Zoals ik al zei hebben we al wel gezoend. Maar ik wil heel graag meer van haar. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik dit aanpak? Hoe start ik zoiets? Moet ik het haar vragen? Wat als zij mij niet wil? 
 

Ik zit met heel veel vragen. Hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen en me raad weet te geven, want ik weet het echt niet meer.…

 

Thanks alvast!! Kusjes

Hii Sofie!! 

 

Wat een moeilijke situatie, en grappig ergens wat ik zit met precies hetzelfde probleem. Je had op mijn topic gereageerd, zo kom ik op die van jou. 

Wie weet kunnen we samen wat dingen proberen en ontdekken om goed voorbereid bezig te gaan met onze loversss. Als je het geen goed idee vindt kan ik me dat ook helemaal voorstellen, en dan mag je het eerlijk zeggen. Mij zou het wel spannend lijken ergens 😳😳

 

xoxoxoxo 


Heyy Iertjee,

 

 Het lijkt mij ook wel spannend om eerlijk te zijn. 

Bedankt voor het goede idee.

kusjes


Hoi allemaal,

Ik snap dat het leuk (zou zijn) en misschien ook wel spannend om het met elkaar over dit onderwerp te hebben en daarnaast te denken om dingen met elkaar te experimenteren.
Dit staat helaas wel in strijd met forumregels:

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.
&

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

    ​​​​​​Zouden jullie hier rekening mee willen houden? :)

 

Groetjes,
Lukka/De Kindertelefoon

 


Hii Lukka!!

 

Goed dat je het zegt en dat je me eraan helpt herinneren. Het zal niet meer voorkomen! 

Sofie, Ik hoop dat je wat met mijn tips aankan! 

 

xoxo


Hoiii Sofie,

je hebt ook wel op mijn topics gereageerd en ook op die van iertje10x, dus we kunnen elkaar zo allemaal helpen, ik heb iertje10x toen ook tips gegeven, misschien geldt voor jou hetzelfde? dan je dat ook zou kunnen doen? ik weet natuurlijk niet of zij jou ook al echt leukleuk vind, ik hoop het van harte voor je. 

ik hoop dat je er iets aan hebt, (je kan dan nog even terug kijken bij de topic van @Iertje10x )

heel veel liefs,

anoniemeboy14


Ik vind het leuk dat iemand iets zecht, waar ik met het zelfde zit, alleen.... ik heb haar foto voor het allereerst gezien op penpalworld en ben zo verliefd op haar geworden, niet dat ze me ooit gereageert heeft. Zei is 15, ik 16, zei woont in spanje, ik woon in spanje, maar weet niet waar zéi woont, in spanje.

Ik vind altijd van dat soort gekke informatie, wat je zoekt, op wikihow.…

Kan dit je soms iets helpen?......


@Lukka 

Sorry lukka, maar ik vind het wél erg zeuren al die regels, smijt me er niet meteen uit.

Dit is het enige forum waar ik op kan voor dit soort van rommel.

Coche (dit is níet mijn echte naam, tis spaans voor auto)


@Coche de moderatie is hier best streng, dus wen er maar aan 😂

Wel lastig van dat penpalworld meisje, misschien kun  je op foto zoeken met Google Lens of zo? Zo niet kun je haar beter uit je hoofd zetten denk ik want dat gaat toch niks worden


@tim16 
Geen iedee wat een google lens is, zo modern ben ik nog niet. Haar uit mijn hoofd zetten ben ik niet in het minst van plan, daar voor ben ik te eg verliefd op haar.


Reageer