Vraag

Ik ben verliefd en weet niet wat ik moet..

  • 27 March 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Ik ben echt heel verliefd op een meisje maar ik denk dat ze me niet leuk vind. Zij is degene die me blij maakt als ik haar naam zie binnenkomen op snap, als ik haar zie lopen in school. Maar ik denk dat ze me niet leuk vind. M’n hoofd zit veel te vol hierdoor en zij is de enige waaraan ik nog denk. Ik heb gisteren in bad een half uur zitten huilen vanwege mijn onzekerheid tussen hoe het tussen ons is. Dit was de eerste keer na 7 jaar tijd dat ik heb gehuild überhaupt. Ik heb niet perse een gerichte vraag, maar tips hoe ik toch haar aandacht nog wat meer krijg of wat ik kan doen hieraan zijn altijd welkom.


2 reacties

Hii!

Het beste wat je in deze situatie kan doen is het simpelweg aan haar vragen. Ik weet dat het super spannend is, maar alleen op die manier krijg je zekerheid. Als je het niet in het echt durft te vragen (wat ik zeker begrijp), kan je het ook bijvoorbeeld via snap vragen. Toevallig zat ik paar weken geleden ook met hetzelfde probleem; ik was ontzettend verliefd op een jongen en ik wilde heel erg graag weten hoe het tussen ons zat. Ik zat er zo erg mee, ik kon nergens anders aan denken. Uiteindelijk heb ik het volgende via instagram DM naar hem gestuurd:

Hii, ik zit al heel lang ergens mee en ik heb besloten om het nu gewoon te zeggen. Ik wil weten hoe het zit tussen ons want ik word er moe van om aan het lijntje gehouden te worden. Ik heb namelijk de laatste tijd feelings voor jou gekregen en ik wil weten of het wederzijds is. Zo niet, wil ik liever niks meer met jou te maken hebben, want dat leidt mij alleenmaar af.

 

KEEP IN MIND! dit heb ik persoonlijk naar hem gestuurd. Mijn situatie is namelijk toch ietsjes anders dan die van jou, maar hier heb je in ieder geval een voorbeeld van een persoon die haar gevoelens aan iemand heeft durven te uiten!

Groetjes!!

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben het met @Dini eens! Suc666666

Reageer