ik ben verliefd, en ik weet niet wat ik moet doen

  • 30 April 2022
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

hey daar! monkeynoodle hier. ik wilde wat advies dus ja

 

dus ik ben een meisje van 12 en wordt in julie 13. en ik heb een crush op een jongen die op 20 maart 15 is geworden. mensen zeggen dat ie op mij is(ik heb gwn een tt gemaakt en ja) maar ik weet het niet zo goed. we zitten op toneel en hij zit ook op mn school. ik geef hem dan elke dat ik op school ben een knuffel. en soms hebben we ook een gesprekje. ik probeer niet te opvallend doen dat ik op hem ben want een vriendin op mn school waar ik altijd mee rondloopt zegt altijd: '’jullie lijken eg een koppel'’ of '’ik ship jullie echt'’ maar ik durf tegen niemand van me school of klas te vertellen dat ik op hem ben. ik ben bang dat ze naar hem toegaan en het zeggen, en dat het zeeeeeeeeeeeerrr akward wordt tussen ons. 

 

ik ben meestal best vroeg op theater en hij ook. dus meestal hebben we zulke mini gevechtjes wat echt heel leuk is. ook geef ik hem een knuffel op toneel en dan houdt ie best lang vast en dat is zo fijn. helemaal als ik bijv een slechte dag had. ik wil best iets proberen met hem maar ben nog nooit in een relatie geweest en ben bang dat het akward wordt omdat ik dan bijv niks te zeggen heb. en ik heb eig geen idee wat ik moet doen.

iemand tips?

(ps. als jullie de momenten die ik met hem meemaakt waardoor mensen denken dat ie op mij is delen? dan effe zeggen:] )

groetjesssssssss


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Momenteel heb ik ook een crush op iemand. Het beste is denk ik om diegene beter te leren kennen, door gewoon een paar keer af te spreken. Dan eerst een paar keer met anderen er bij, want om meteen met hem alleen af te spreken gaat wellicht voor diegene dan te snel. Dus eerst een paar keer met anderen vrienden ofzo erbij, en dan na een paar keer met hem alleen, en dan iets doen wat jullie allebei leuk vinden. 

Op een gegeven moment kan je 'het' dan aan hem vragen.

Badge

samuel020 ty voor je advies

ik wil idd best met hem afspreken maar zijn vrienden ken ik nauwelijk en hij mijn vrienden kent ie nauwelijks. ik ben ook sws bang om te vragen om bijv af te spreken omdat het miss akward wordt en ik hoop ook geen idee wat we dan kunnen doen

Reputatie 4
Badge +2

Wat ik zou doen is gewoon zeggen zo van 'laten we een keer afspreken want wij doen dat nooit' en kijk wat hij dan zegt

 

Badge

bedankt voor het advies  samuel020

Reageer