Vraag

Ik ben verliefd (DENK K)

  • 10 July 2020
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik denk dat ik verliefd ben op een klasgenoot van mij. Ik heb hem door corona heel lang niet gezien. Maar toen ik 3 week geleden met mijn broertje mee naar skeelertraining ging kwam ik hem tegen (ze zitten dus bij elkaar). Ik zei niks tegen hem en hij ook niet tegen mij. Nu ging ik vanavond weer mee en zij ij weer niks. Wel zat hij mij aan te staren. Na de eerste x dat ik hem daar tegen kwam heb ik hem een berichtje gestuurd met mijn excuses dat ik niks zei (ik had eerst niet door dat hij het was) en daaronder een compliment dat hij goed kan skeeleren. Dit is het enige wat hij terug stuurde: ‘Dankjewel👍🏻😂’.  Daarna ging ik dus op zijn naam zoeken maar hij is dus zo goed dat hij bij een Nederlands jeugdteam schaatst/skeelert. 

Nu zijn mijn vragen:

Hoe weet ik of ik verliefd ben?

En 

Is hij verliefd op mij?

 

 


1 reactie

Hoi

 

Verliefdheid wordt weleens beschreven als een kriebelend gevoel in je buik, alsof er vlinders in rond fladderen. Ook ga je je vaak erg gelukkig voelen in die persoon hun buurt, en moet je soms spontaan glimlachen wanneer je ze ziet. 
 

Je kan ook gewoon iemand leuk vinden. Dan heb je een bepaalde interesse in een persoon, en wil je ze graag beter leren kennen. Je kan ook verlegen worden wanneer je bij ze bent. 
 

Om te weten of deze persoon interesse in je heeft, leer je hem best wat beter kennen. Stuur bijvoorbeeld eens wat vaker een berichtje, of gewoon wat leuks. Probeer gezellige gesprekjes op te starten. Gaat die persoon daarop in, zou het weleens kunnen dat zij jou ook leuk vinden :)

 

Gr. Kenshin

Reageer