Vraag

ik ben verliefd denk ik maar wil de vriendschap niet verpesten.

  • 23 April 2021
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben denk ik echt verliefd na een lange tijd, deze meid kan ik echt goed mee lachen maar toch soms krijg ik het idee dat ze mij niet leuk vind. Denk ik wel een veel voorkomend probleem haha. Ik merk echt bij mezelf dat ik haar leuk vind, maar zijn er tekens dat een meid je leuk vind??? 

 


1 reactie

Heey Santa,

Een manier om erachter te komen of een meisje jouw leuk vind is door het te vragen.

Dat kun je direct doen, maar je zou het ook op een wat indirecter manier kunnen doen, door bijvoorbeeld een gesprek te houden over jullie vriendschap.

Dan kun je het hebben over hoe jullie de vriendschap ervaren, je kan het hebben over toekomst en dromen, of ze bijvoorbeeld wil trouwen en dan of ze verliefd is (geweest)

Zo hoef je niet direct te verhullen dat jij haar leuk vind en houd je het misschien wat meer op vriendschappelijk niveau.

Maar ook als je haar wel vertelt dat je haar leuk vind en vraagt naar haar gevoelens en zij vind jou niet leuk, kun je nog steeds vrienden blijven. Daarmee hoef je echt niet gelijk de vriendschap te verpesten.

Er kunnen inderdaad wel tekenen zijn dat een meisje een jongen leuk vind, alleen dat is weer per persoon verschillend hoe dat zich uit. Het kan bijvoorbeeld zijn: veel lachen, kijken en dan wegkijken, subtiel om aandacht vragen en nog veel meer dingen!

Groetjes,
Simply Me

Reageer