Vraag

ik ben verliefd!!

  • 19 March 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Hoiiii,

Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, maar ik merk nu dat ik iemand uit mijn vrienden groep echt heel leuk vindt. Ik krijg allerlei vlinders in mn buik en denk de hele dag aan hem. Nu heb ik het idee dat het niet wederzijds is en daar baal ik wel van, al weet ik het niet zeker. (Hij komt wel vaak dichtbij en we zitten in de pauze altijd dicht tegen elkaar aan) Mijn vriendengroep bestaat uit 4 meiden en 1 jongen (die ik dus echt super leuk vindt) maar als ik het aan hem vraag en hij wijst me af. Dan ben ik bang dat ik heel de vrienden groep verpest en kan ik nooit meer normaal met hem omgaan. Maar ik wil wel echt heel graag verkering, ik denk letterlijk al de hele dag aan hem en hij is zo lief!!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Easypod 

Mijn advies is, gewoon doen.

Ik snap het, goede vrienden en dan word je verliefd terwijl jullie een goede (normale) band hebben is nogal vervelend. Maar ja, het zou zomaar wederzijds kunnen zijn en dan mis je dat.

Neem een keertje tijd, en ga met hem praten over je gevoelens, wie weet wat er uit komt. Mocht het niet wederzijds zijn, vraag of je dan gewoon vrienden kan blijven.

succes

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +17

Soms moet je gewoon een risico nemen. Ik zou het doen. Als je het niet doet weet je zeker dat er niks gebeurd. Het zou jammer zijn als je daar dan weer heel erg veel spijt van krijgt.

Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen om verkering te vragen hè. Laat hem weten dat je hem meer dan gewoon leuk vindt. Hoe het dan verder gaat zie je dan wel weer.

Reageer