Ik ben verliefd

  • 6 August 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zoals mijn naam dus al zegt ben ik dus verliefd. Ik heb echt nog nooit zoiets gevoeld zoals ik nu voel! 

Ik hou echt zoveel van hem! Maar tegelijkertijd snap ik echt niks meer, maar echt NIKS!

Soms (eigenlijk wel vaak) zat hij te kijken naar mij. Dan keek ik terug en dan keek hij weg en ik ook. Maar  de meest van die keren leken gewoon toeval maar het gebeurde wel heel vaak.  Zoals bijvoorbeeld: ik was naar iemand aan het kijken en toen keek ik terug hij zat ergens aan een tafel naast mij en mijn vriendinnen en toen keek ik terug en toen keek hij ook net! En zo is dat precies altijd! En hij was ook altijd wel vaak waar ik was enzo en hij weet wie ik ben. Maar dan nu het rare eraan: Ik had hem toegevoegd op snap en hij stuurde ken ik jou? Ma hoezo?! Hij weet al wie ik ben en daarna heeft hij me verwijderd. Dus ik snap er niks meer van. Waarschijnlijk kunnen jullie me ook niet veel helpen, sorry als ik je tijd dan verdoe. Maar misschien kunnen jullie gewoon even laten weten wat je denkt? Ookal is het misschien negatief ik zou het heel leuk vinden om wat meer duidelijkheid te hebben! :) Groetjes van mij.😊


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik heb precies hetzelfde. Soms zijn jongens zo onduidelijk, de ene keer denk je dat hij je ook leuk vind en de andere keer doet hij raar en lijkt het alsof hij je vervelend vind of doet hij alsof hij je niet kent.  Ik vind het sowieso al heel stoer dat je hem hebt gevoegd op snap, dat zou ik zelf nooit durven. Hoe dan ook, omdat ik met hetzelfde deal kan ik je moeilijk helpen, maar wou toch even delen dat je niet de enige bent die daarmee dealt. Xxx 🤗

Reageer