Ik ben verliefd

  • 27 April 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb mezelf een tijd niet meer laten zien, maar ik ben er weer. Voor ik vertel waar dit verhaal over gaat, wil ik @Blue bedanken en vele meer, jullie hebben me echt geholpen, ik krijg meer vertrouwen in anderen en in mezelf. Daar ben ik blij mee, tuurlijk het trans is natuurlijk niet over, dat kan niet. Maar ik ben tevreden. Maar ik zit weer in de puree, want ik ben verliefd. Je zou denken; dat is toch niet erg. Het probleem is, dat ik het haar niet durf te vertellen, nog wel een beetje een vertrouwen probleem. Want ik bedacht, als ik haar ga vertellen hoe ik voor haar voel, moet ik ALLES vertellen. Nou dat is al foute boel, want ik ben bang dat het helemaal miss gaat. Ook is het probleem dat ik vroeger verliefd was op een ander meisje, IN DEZELFDE KLAS VAN ONS!! Zij weet dus wat er heeft gespeeld, en zal misschien denken dat ik het niet uit mijn hart spreek. Maar ik bedoel echt wat ik wil gaan zeggen tegen haar, ieder woord. Maar durf ik dat wel? Ik kijk graag naar de binnenkant, eerder dan de buitenkant. En ik vind haar echt leuk, maar het is dat ik bijna zeker ben dat zij mij niet terug leuk vind, want ik ben zelf ook niet tevreden met mezelf, niet helemaal dan. Wel gewoonlijk, maar diep van binnen weet ik wat er speelt met mij. Ook heb ik soms vragen en kleine dingen gedaan, zoals wie heeft meer ( stijl, mooier enz ) en ik werd altijd negatief beantwoord door haar, en eerlijk gezegd deed dat mij pijn, al uit ik het niet. Nog iets, ze is een goeie vriend van mij, dus we hebben al een soort geschiedenis. Maar haar verjaardag is binnenkort en ik wil haar wat geven, natuurlijk niet te groot, gewoon wat geld, maar wat meer dan wat je zou verwachten. Ook wil ik dan mijn verhalen vertellen, alleen hoe? Via de brief, via app of ergens stiekem een keer privé bij elkaar? De brief lijkt mij handig om al een “hint’ te geven en dan via app een keer afspreken als “vrienden’ en dan wil ik het vertellen. Is dat een goed idee? 


1 reactie

Hallo Anonieme_gebruikersnaam :)

Weet je toevallig ook waarom je niet tevreden bent met jezelf? Dat lijkt mij persoonlijk vervelend als je niet tevreden bent met jezelf. Ik zou het een keertje privè doen aangezien app en via een brief dat toont niet je gevoelens terwijl als je in real-life het verteld, dan ziet zij jou gevoelens voor haar.

-TheMightySlayer <3

Reageer