Vraag

Ik ben smoorverliefd, hoe moet ik dit aanpakken?

  • 16 November 2020
  • 10 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Nou kijk ik ben dus smoooooorveeliefd op een meisje uit min klas en tijdens mrntoruur hielp ik kinderen uit mijn klas en 2 meisjes en bij één moest ik lachen terwijl ik niet op haar verliefd ben en toen ik het andere meisje hielp waar ik verliefd op ben kreeg ik de neiging om haar te zoenen/kussen maar deed het niet want dat zou raar zijn

Ik weet niet wat ik moet doen

Ps: ik ben 12 over een halfjaar 13 en zit in de 1e en ben een jongen


10 reacties

hey,

liefde is super leuk!
even wat ophelderen:
1 weet jij of zij jou ook leuk vind?
2 weet je of ze ook al wil zoenen?
 

x juul

Reputatie 1
Badge +3

1 nee

2 idk

En als ik midden in de klas zoen zou dat awkwerd zijn. 

Hey Meneer incognito,

Als je graag wilt weten of zij jou ook leuk vind, dan zul je dat toch echt aan haar moeten vragen :)
Misschien vind zij jou ook wel leuk, dat ze verliefd op je is. Het lijkt mij een beetje gek om haar random te gaan zoenen en zeker als dat midden in de klas is. Misschien kan je als je die neiging hebt even uit die situatie gaan, door bijvoorbeeld naar de wc te gaan, zodat je zeker weet dat je niet toe gaat geven aan die neiging. 
Verder zou ik haar denk ik eerst vragen en het dan met elkaar hebben over zoenen.

Succes!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

Maar hoe pak ik dat aan? 

En ze heeft al jongens vrienden en gaat met hun om

En gaat ze het dan niet uitlekken? 

Reputatie 1
Badge +3

En gaat ze mij niet raar aankijken

Hey Meneer Incognito,

Opzich niet heel gek dat een meisje ook jongens als vrienden heeft, je kan ook vrienden zijn zonder een relatie te hebben. Dus dat ze ook met jongens omgaat is heel normaal.

Het beste kun je haar gewoon face-to-face vertellen dat je haar leuk vind, dan merk je vanzelf wel wat haar reactie is.

Als ze nee zegt of er over na moet denken, moet je dat gewoon accepteren. Niet gaan aandringen ofzo. En je kan aan haar vragen of ze het niet wil doorvertellen, maar ja die kans is denk ik wel aanwezig. Dan moet je even bedenken of je dat er voor over hebt. Gezien je smoorverliefd bent komt dat denk ik wel goed;)

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

Maar waar dan?

En ik weet niet of ze toe is aan een relatie

Reputatie 1
Badge +3

Help

Badge

Hey Meneer incognito,

 

 

Ik heb dat probleem ook en helaas heb ik geen tips.

Heeft iemand voor mij tips?, ik ben heeeeel verlegen en weet niet wat ik moet doen.

Hey Meneer incognito,

Je kunt haar overal verkering vragen of in ieder geval vertellen dat je haar leuk vind. Natuurlijk is het wel extra bijzonder als je het op een leuke plek doet. Wat dan leuk is, dat is voor iedereen weer anders. Maar je kunt denken aan een strand, een restaurant (gaat alleen nu lastig als de horeca dicht is) je kan trouwens wel langs de Mc drive, dan vraag je haar daar gewoon. Dat is natuurlijk een grapje, maar zou wel een leuke zijn 😂 Misschien wel een plek die voor jou heel veel betekent, of gewoon als je samen een rondje gaat lopen. Er zijn genoeg opties.. Kan ook gewoon bij jou thuis zijn, kies een plek waar jij je prettig voelt.

Wij kunnen net zomin als jij beoordeelden of ze toe is aan een relatie, maar niet geschoten is altijd mis! Je kunt het alleen maar te weten komen door het haar te vragen…

Hieronder nog wat linkjes naar sites met informatie en tips voor verkering vragen, ik zou dat eens rustig doorlezen en dan voor jezelf een soort plan maken.

https://www.kidsweek.nl/nieuws/hoe-kan-ik-verkering-vragen

https://speld.nl/2019/03/09/18-manieren-om-iemand-om-verkering-te-vragen-zonder-iemand-om-verkering-te-vragen/

https://nl.wikihow.com/Een-meisje-verkering-vragen

Je kunt ook zelf informatie en tips opzoeken, jij weet natuurlijk zelf wat het beste bij je past. Succes:)

Groetjes,
Simply Me

Reageer