Hoii,
Er is een meisje die ik al bijna een half jaar leuk vind. Ze is heel erg knap. Ik voel me bijna schuldig dat ik voor haar uiterlijk val. Omdat ik zo verliefd ben doe ik rare dingen. Fan account aanmaken, tiktok iedere dag checken, my type tiktok maken met alleen haar dr in. Ben ik nou een stalker? Ze heeft er geen last van want via het Fan account reageert ze aardig. Ze weet niet wie ik ben en ze kent me niet eens in het echt. Ze is zo een populair meisje die bijna onbereikbaar is. Ik ben niet knap of speciaal of gespierd. Hoe zou ze ooit op mij kunnen vallen.
T is wachten op een glow up denk ik.
Gisteren was het Valentijnsdag. Ik heb een nieuw account aangemaakt en haar over mij gevoelens vertelt. Weer anoniem. Ik voel me rot maar ook weer opgelucht. Mijn ouders suporten geen enkele vorm van relaties en met hun praten mag en kan gewoon niet.
Hierdoor kan je lezen wat ik naar haar stuurde:
Heyy Sara
Ik wil t 1 en ander kwijt alleen ja t is Valentijnsdag dus waarom niet. Sorry dat ik te 'laf' ben om je in het echt of via mijn eigen account te benaderen. Ik val met de deur in huis. Ik ben verliefd op je. Ik vond je altijd al ziek knap maar nu ik je iets beter heb leren kennen ben ik echt voor je gevallen. Ik denk dat er genoeg anderen je leuk vinden en etc. Je hebt sowieso geen interesse in een relatie of wat dan ook dus ik vraag je om niks. Ik wil alleen dit even uiten en je vertellen dat je nooit onzeker hoeft te zijn of te twijfelen aan jezelf. Je bent knap, heel erg aardig en zeker niet dom. Je bent een droomvrouw. Misschien ooit stap ik gewoon op je af en hoop ik dat het wat word.
Heel cliché en touché dus sorry alvast. T verbaast me nu al dat iemand dit lees tot het einde