Vraag

ik ben smoorverliefd, help

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii,

 

Er is een meisje die ik al bijna een half jaar leuk vind. Ze is heel erg knap. Ik voel me bijna schuldig dat ik voor haar uiterlijk val. Omdat ik zo verliefd ben doe ik rare dingen. Fan account aanmaken, tiktok iedere dag checken, my type tiktok maken met alleen haar dr in. Ben ik nou een stalker? Ze heeft er geen last van want via het Fan account reageert ze aardig. Ze weet niet wie ik ben en ze kent me niet eens in het echt. Ze is zo een populair meisje die bijna onbereikbaar is. Ik ben niet knap of speciaal of gespierd. Hoe zou ze ooit op mij kunnen vallen. 

T is wachten op een glow up denk ik. 

Gisteren was het Valentijnsdag. Ik heb een nieuw account aangemaakt en haar over mij gevoelens vertelt. Weer anoniem. Ik voel me rot maar ook weer opgelucht. Mijn ouders suporten geen enkele vorm van relaties en met hun praten mag en kan gewoon niet. 

Hierdoor kan je lezen wat ik naar haar stuurde:

Heyy Sara

 

Ik wil t 1 en ander kwijt alleen ja t is Valentijnsdag dus waarom niet. Sorry dat ik te 'laf' ben om je in het echt of via mijn eigen account te benaderen. Ik val met de deur in huis. Ik ben verliefd op je. Ik vond je altijd al ziek knap maar nu ik je iets beter heb leren kennen ben ik echt voor je gevallen. Ik denk dat er genoeg anderen je leuk vinden en etc. Je hebt sowieso geen interesse in een relatie of wat dan ook dus ik vraag je om niks. Ik wil alleen dit even uiten en je vertellen dat je nooit onzeker hoeft te zijn of te twijfelen aan jezelf. Je bent knap, heel erg aardig en zeker niet dom. Je bent een droomvrouw. Misschien ooit stap ik gewoon op je af en hoop ik dat het wat word. 

 

Heel cliché en touché dus sorry alvast. T verbaast me nu al dat iemand dit lees tot het einde


2 reacties

Hoi @Anouanou ,

Ik kan me enigszins in jouw situatie verplaatsen. Ik maakte weliswaar geen fanaccount aan maar had mezelf af en toe niet echt onder controle door mijn verliefdheid. We praatten veel en ik heb echt hele rare en cliché dingen gezegd.

De waarheid is hard. Je kan 3 dingen doen:

  1. Er op af stappen, je verliefdheid bekennen/verkering vragen. (Risico van afwijzing)
  2. proberen vrienden te worden, gebruik je fanaccount niet meer maar wees jezelf. Probeer een vriendschap te sluiten en leer elkaar kennen.
  3. haar vergeten en gewoon doorgaan. (Lastig maar dit moet je sowieso doen als je afgewezen wordt.

hopelijk heb je hier iets aan. Als je verder vragen heb/wil praten dan weet je me te vinden.

-eenanoniemejongen1

 

Reputatie 2
Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Thnxx Ik vergeet t gwn en later als ik hopelijk een glow up  heb gekregen stap ik op dr af. Dat hele account heb ik verwijderd. Schaam me kapot als ik daar aan terug denk.

Reageer