Skip to main content

Ik ben op iemand maar weet niet of ze nog steeds op mij is

• September 11, 2025
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, 

Ik had dus een meisje ontmoet die ik heel leuk vond en we keken altijd naar elkaar ik denk zo'n 1,5 jaar maar nu kijkt ze me niet meer aan zo als toen en zie ik haar minder maar 2 dagen geleden zag ik haar een rondje rijden in haar 1tje op de elektrische step en toen zag ze mij en stopte ze en ging ze bloemen plukken. Ik bezorg bij haar de krant dus die had ik al vast en toen ik aankwam stond ze op en zei ze hey dus ik zeg hoi en ik wou eigenlijk de krant geven maar ik reed toch door dusja. En even later reed ik terug zei ze ook nog heel lief doei terug dus ik zei dat ook dus ik denk misschien wil ze me nog wel maar in de vakantie was ik zolang weg dat ze misschien gewoon daarom niet meer durft en ze is ook 2 jaar jonger maarja we hebben altijd oog contact gehad en ik heb altijd gehad dat ze aardiger tegen mij deed dan tegen andere mensen en dat was deze week ook. Dus denken jullie dat zij mij nog wilt of niet want ik kom daar elke week 2 keer en ik wil daar niet echt met schaamte gaan komen als ze nee zegt. Haar vader vind het geloof ik ook niet helemaal goed want ik denk dat die het haar heeft verboden en haar broer en zus zeiden altijd tegen haar van jij bent toch op F vraag het dan nu. 

Wat denken jullie

Groetjes F.

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@Frederik, het lijkt erop dat ze je nog steeds aardig vindt, maar misschien verlegen of onzeker is, vooral omdat ze jonger is en haar familie een rol speelt. Haar vriendelijke gedrag en oogcontact zijn positieve signalen.

Het beste is rustig contact blijven houden bij het bezorgen van de krant en eerst op vriendschap focussen, zonder druk te zetten. Zo kun je langzaam zien hoe jullie connectie zich ontwikkelt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 15, 2025

Hey, dankje voor je reactie  wolf. 

Zijn er nog meer mensen die iets denken misschien hetzelfde of iets heel anders misschien laat het me weten. 

Mvg F.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 24, 2025

Hoihoi, 

Ik was daar vanavond weer en ze moest even mij helpen en eerst deed ze een beetje stil maar na 1 grapje hadden we gewoon voor het eerst in 4 of 5 maanden echt gewoon een goed gesprek beter dan ooit eigenlijk. Ook merkte ik dat ze heel geïnteresseerd was en heel lief keek en deed dus ik ga van de week nog kijken of ze nu ook weer oogcontact maakt want ik snap wel als ik 1.5 maanden weg ben geweest dat het even anders voelt maar dit was het beste gesprek tot nu toe. 

Zelf denk ik positief maar wat denken jullie

Mvg F.

*tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens*

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ahh dat klinkt echt supergoed! 😄 Het lijkt erop dat zij het gesprek ook leuk vond en interesse toont door hoe ze kijkt en reageert. Het feit dat jullie na zo’n lange tijd zo’n fijn gesprek hebben gehad, is echt een positief teken. Oogcontact zal waarschijnlijk ook weer natuurlijker worden naarmate jullie vaker praten.

Mijn tip: blijf dit soort gesprekken voeren, wees jezelf, en let gewoon op hoe ze reageert. Vaak zeggen haar gedrag en aandacht meer dan woorden. Het klinkt in ieder geval alsof je een goede stap hebt gezet! ✨

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 17, 2025

Update: oogcontact is weer meer geworden en wij gingen met de jeugdvereniging jachtseizoen heeft ze zelfs geprobeerd in mijn team te komen alleen het was niet gelukt (ik heb trouwens ook geprobeerd hoor). Ook krijg ik de laatste tijd weinig momenten om haar te spreken eigenlijk bijna geen ongeveer maar ze doet wel gewoon nog lief tegen mij dus het zit wel nog goed tussen ons. 

Mvg F.