Skip to main content

Hallo, Ik ben 13 jaar en heb dit jaar een meisje ontmoet bij een organisatie van een sport die ik doe, hierbij kwamen alle locaties bijeen. Er waren veel dingen te doen en ik deed een van die activiteiten. Ik werd ingedeeld met dat meisje en we hingen de rest van die dag samen rond. Ze woont in X en ik in X dus we zien elkaar niet dagelijks. We houden veel contact via socialmedia en we hebben ongeveer 5 keer een uitje (waarschijnlijk gwn een date) gehad. We hebben elkaar verteld dat we elkaar leuk vinden, maar ik vind 5 keer een beetje te weinig en whatsapp is ook niet het beste. Zij denkt het zelfde hier over. Ook is ze niet de knapste en slim is ze ook niet echt, maar toch heb ik gevoelens voor haar.... We kunnen ook moeilijk met elkaar afspreken doordat ik op gymnasium zit en het erg druk heb met school. Ik had het liefst gewild dat we elkaar 1/2 keer per week zouden kunnen zien. Wie heeft het zelfde probleem gehad en weet hoe we elkaar vaker kunnen zien en wrm ik haar leuk vind. Ze is trouwens ook 13 als jullie daar intressen in hebben. Groetjes, Schrijver

 

(Woonplaatsen verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit) 

Interessen*
Hallo, Als je op iemand valt ( vind ik) is het innerlijk heel erg belangrijk. Je hoeft niet gelijk mooi en knap te zijn. In dit geval is het balen dat jullie ver van elkaar wonen. en dat jij het drukt heb met school. Ik snap het heel goed dat jullie niet de hele tijd willen combineren via social media.

Maar eigenlijk kan je hier niet veel aan doen. Je kunt op dit moment niet veel veranderen. Je kan niet ergens anders wonen om elkaar te zien je kan ook niet van school stoppen om elkaar te zien. Wat je wel kan doen is als je bijvoorbeeld doordeweeks huiswerk krijgt het gelijk na schooltijd maak. dat je bv in de weekends of soms doorderweeks eerder vrij bent om met elkaar af te spreken. Je kan ook Skype na schooltijd terwijl je bijvoorbeeld je huiswerk aan t maken bent.



su6

ga in het weekend bij haar langs.

en jezus man dat jij je afvraagt waarom je haar leuk vindt en als argument ze is nou niet echt de mooiste en dat soort shit is echt dumb als je haar leuk vindt vindt je haar leuk dat ze niet de mooiste is maakt echt niet uit


Reageer