Vraag

ik ben Lesbisch

  • 1 November 2022
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1

hai.

Ik ben een lesbisch meisje, maar ik weet niet hoe ik het moet uiten. 

maar ik wil het wel graag. Wat moet ik doen????????????????

Ik woon ook op een plek waar veel mensen het niet accepteren.

Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Soms dan hebben andere meisjes uit mijn klas het over jongens, en ik voel me dan heel alleen.

Ik zit wel bij het GSA (Gender Sexuality Alliance) op mijn school, maar dat zijn eigenlijk allleen oudere mensen.  En ik ben gewoon bang om uit te komen, want ik krijg waarschijnlijk hele stomme reacties.

(Ik weet trouwens al dat bijna iedereen in mijn klas het raar vindt, omdat ze het er heel vaak over hebben, want dan zeggen ze gewoon nare dingen over gay mensen)

WAT MOET IK DOEN???


4 reacties

Reputatie 1

Ik voel me gewoon alleen. 

Alleen 1 meisje uit mijn klas weet het, want ze is erachter gekomen.

Maar ze doet wel alsof ze het normaal vindt. Maar eigenlijk kijkt ze me steeds raar aan, en dan schaam ik me echt.

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb het voor mezelf altijd normaal gevonden. Ik droeg mijn identiteit met trots (pride). Ik probeer me niks aan te trekken van andermans meningen, maar ik weet dat dat heel lastig kan zijn. Probeer jezelf anders wat ruimte te geven. Of wacht met uit de kast komen tot je uit huis bent of tot je wat ouder bent en je je wel comfortabel voelt in je eigen identiteit. Je moet misschien zelf ook wel aan het idee wennen dat jij anders bent dan de meesten. 

 

Accepteer eerst jezelf, dan zullen anderen dat ook gaan doen!

 

Hoop dat je er iets aan hebt. Het is lastig, maar ik ben er ook doorheen gekomen. Ik ben nu proud ‘n queer <3

Reputatie 1

Bedankt!

Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die zich niet schamen :)

Reputatie 1
Badge

Persoonlijk vind ik dat je er niet speciaal over moet doen. Wees gewoon jezelf, uut ervaring gaat mensen er vooral vervelend over doen als je gayheid je persoonlijkheid wordt. Anders maakt het men vaak niet uit

Reageer