Skip to main content

Ik heb een crush op iemand waar ik opzich best wel goed mee om ga, hij zei dat die wel met zijn vrienden flirt enzo maar toch vind ik hem anders tegen mij doen. Hij wilt bijvoorbeeld handen vast houden, knuffelen. Hij tagged mij wel eens in videos van “we should hug rn” enzv. Hij heeft eerder nooit een video van mij geliked maar opeens heeft die onder 1 video van mij in dms met een witte hartje gereageerd. Vervolgens vroeg die aan mij “Wil je een keer met mij naar een cute cafe” dus ik zei ja en Ik heb hem eerder wel is gevraagd “wil je op een hot choco DATE” en hij zei ja. Dus ik had wel hope maar nu is mijn probleem dat hij mega knap is maar ik dus niet. Ik haat mijn zij profiel en vind het super lelijk. Daarom ben ik bang om naast hem te lopen want dan gaat die mijn gezicht zien en wilt die zometeen juist niks met me. 

wat moet ik doen?

Daar moet je je geen zorgen over maken. Als iemand jou date puur op uiterlijk is die persoon het niet waard. Geloof me.


Ik ben het helemaal met benebird eens als hij jou niet leuk vind van wegen je uiterlijke is hij het probleem niet jij


Ben het met de andere eens. Als hij je lelijk vindt, is hij het niet waard! 


wou even een update geven

wij zijn nu eindelijk samen :)


Reageer