Vraag

Ik Ben lelijk

  • 14 March 2022
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik wil altijd al een relatie ben 15 nog nooit een vriendin gehad omdat ik lelijk ben iedereen vindt mij ook lelijk dus hoe wil ik ooit een vriendin krijgen?? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

He,

 

eerst wil ik zeggen, je bent niet lelijk, iedereen is anders en iedereen heeft andere dingen die hen mooi maakt. Wat jou “lelijk” maakt, maakt in werkelijkheid jou speciaal en mooi!

 

Toch zijn er dingen die je misschien aan kan werken, voorbeelden:

kledingstyle, hygiëne (nagels enz), haar, geur etc. Allemaal dingen die je kan fixen.

 

Vriendin krijgen duurt meestal tijd, je moet meestal afwachten totdat je “the one” heb gevonden, maar coor nu: wees gezellig, grappig, probeer niet te opscheppen en geef haar vooral complimentjes. 

 

Veel succes en groetjes!

Sano07

Reputatie 1
Badge

Je zit nog maar op de middelbare school, je hebt een heel leven voor je. Op school is het aantal meiden beperkt, maar daarbuiten zijn het er genoeg. Liefde gaat niet alleen om uiterlijk maar ook om het innerlijk, er zijn altijd mensen die 1 of beide leuk aan je vindt!

 

Je hoeft niet zo onzeker te zijn, je bent goed zoals je bent en tenminste niet egoïstisch

Je bent wie je bent 

Je bent gewoon prachtig 

Ik heb ook nooit een vriend gehad 

Je bent nooit alleen

 

Zelle

Badge

Mijn advies is: verander de dingen die je kan en wil veranderen, maar blijf gewoon jezelf. Onder ieder dekseltje past een potje.

Badge

Jij bent niet lelijk.

Meisjes vallen trouwens niet op je uiterlijk, ze vinden alles goed behalve molratten.

Als je je goed kleed het verzorgd bent dan vinden ze je vanzelf een stuk interessanter.

Dus aan je uiterlijk kan je niet veel doen, maar dit kan je wel doen:

  • Schone nagels.
  • Gewassen haren.
  • Goed kleden.
  • Grappig zijn, maar niet overdreven en aandacht zoekend.

Meer weet ik niet, maar nog een keer. Niemand is lelijk dus jij ook niet. De enige manier waar op jij lelijk kunt zijn is vanbinnen, en ik weet vrij zeker dat jij dat niet bent.

Veel geluk(:

Badge

lelijk zijn kan

Meisjes kijken niet naar mooiheid of lelijkheid ze kijken wat je doet en vanbinnen!

Reageer