Vraag

Ik ben klaargekomen in mijn vriendin en weet niet of ze zwanger wordt

  • 3 January 2023
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

We hadden seks ik was klaargekomen in haar zonder condoom en ze neemt wel de pil maar ik weet niet of ik me zorgen moet maken of ze zwanger wordt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Als zij goed de pil slikt is de kans heeeel erg klein dat ze zwanger wordt. Dus ik zou me niet zoveel zorgen maken. Anders maar even afwachten tot ze ongesteld wordt.

Als ze aan de pil is, dan is de kans klein dat ze zwanger is. Maar ze kan altijd een zwangerschapstest doen om het zeker te weten. @IK WEET GEEN NAAM 

😘

Reputatie 7
Badge +17

Ze slikt de pil dus de kans dat ze zwanger is is bijna 0. Ik zou me er geen zorgen over maken. En een zwangerschapstest kan natuurlijk altijd.

Reputatie 1
Badge

als ze de pil gwn zoals hoort elke dag neemt is er niks om zorgen over te maken

Badge

Wanneer zou ze de zwangerschapstest moeten nemen dan? @veraaaaatje @tim16 

 

Reputatie 7
Badge +17

@IK WEET GEEN NAAM  heb het ff opgezocht:

De meeste zwangerschapstesten geven pas een betrouwbare uitslag op of na de dag waarop je ongesteld zou moeten worden. Je kunt dus een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je overtijd bent. Dat betekent dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden, maar dit niet is gebeurd.

bron: https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/ben-ik-zwanger/wanneer-zwangerschapstest/

Maar als ze de pil goed slikt is er echt zo goed als geen kans dat ze zwanger is. De kans is echt minder dan 1%

Reputatie 7
Badge +15

Haai, ik snap dat je daar bang voor bent, maar als je dus pil slikt is de kans heel erg klein ik zou inderdaad even een zwangerschap schap‘s test doen, maar vaak zie je pas en betrouwbare uitslag na na ongeveer 3 5 of zeven dagen!

 

groetjes,

Mij_Niet_Gezien 

Reageer