Vraag

ik ben heel lang single en nu??

  • 5 December 2023
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Hallo Ik ben Tygo ik ben 13 jaar en ik vind het raar dat ik nogsteeds single ben want ik zie 7 jarigen echt non stop elkaar opvreten (kussen enzo) en nu vraag ik mij af hoe de ?!'+ krijgen hun op DIE leeftijd echt het is verdomd moeilijk voor mij reageer als je  kan helpen.

De tekst is gedeeltelijk verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel: '’4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan'’


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Same, die kinderen van 7 weten niet echt wat ze doen (ik spreek uit ervaring) en mijn liefdesleven op de basisschool was 10x beter dan nu:(

Maar misschien moet je wat meer Durven op een meisje aftestappen. Of je bent heel erg kieskeurig (net als mij) 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

-onherkenbaar123

Badge

Ik ben niet kieskeurig ofzo de meiden wel maar ik durf niet goed omdat ik eerder heel erg gepest ermee werd ze noemden me loverboy skattie schappie enzo ook al kende ik ze niet eens of mensen die er niks mee te maken hebben

Reputatie 6
Badge +5

Hoi, ik ben 17 en ook very single. Mijn tijd komt nog wel, net als jouw tijd, die komt ook nog wel. Maak je er niet te druk om, want daar schiet je niks mee op en het maakt je er ook niet aantrekkelijker door.

Groetjes

Ps; 7-jarigen weten absoluut niet wat ze doen, die doen gewoon verkering voor de leuk, zo gaat dat toch op de basisschool. Daar zou ik niet al te jaloers op zijn.

Reputatie 7
Badge +6

Hey, het is echt niet gek om op je 13e single te zijn! Ik ken bijna niemand van mijn leeftijd met een relatie(ben zelf 14). Wacht tot de juiste persoon op je pad komt en dan kun je misschien wat 'moves' maken. Ga geen relatie aan omdat je alleen maar wilt zoenen, die relaties gaan vaak niet lang goed.

Liefs Julie

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik ben 12 en heb net een lief maar in de bassischool kooit een lif gehad buiten voor een halve dag de woensdag dan nog betekende niks kinderen gaan vaak gwn naar elkaar en vragen wil je het aan of laten heb vrienden vragen en de andere zegt gewon random ja dus is normaal dat je denk hoe kan je dan al een lief hebben maar dat is geen echt lief en hoe vroeger je samen bent met iemand onder je achtiende hoe minder mensen die samen blijven dat us wettenschappenlijk onderzocht

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben 13 en ook single, ook heb ik geen crush, dus het is gewoon  normaal.

 

Liefs,

        M.

Badge

@Julie09 

Bedankt ik zal het proberen mij gaat het niet om het zoenen ofzo maar gwn wat gezelschap.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 3
Badge

Hoi @Tygotjeeeee

 

ik heb nooit een relatie gehad, maar je moet gewoon wachten denk ik. Het persoon die voor jou bedoeld is, zal je misschien later vinden.  Je kan zelfs nog verliefd worden op 70 jarige leeftijd. Het komt nog wel!

 

~Berend

Reageer