Vraag

Ik ben gay, heb een crush maar hoe kom ik er achter of hij ook gay ofzo is en het vragen dan?

  • 19 November 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben Tim en ik weet al een tijdje dat ik gay ben. Ik zit tijdens mijn Chinees les naast een jongen die *** heet, en ik vind hem super cute en alles. Ik weet alleen biet of hij gay / bi / omni / pan / aardappel ofzo is en ik weet niet hoe ik daar achter zou moeten komen. En als ik erachter kom, hoe vraag ik hem dan?

 

*** De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hey Sylvestre,

Haha, is idd altijd moeilijk.

Soms merk je of iemand homo is aan het steriotype gedrag en accent. Maar dat is niet zo vaak. 

Je kunt ook proberen vrienden te worden met hem, als hij gay is vang je daar dan uiteindelijk vast wel iets over op.

Veel succes

Felix♡

hé  Tim1234

vrienden worden werkt meestal goed, dan kun je bijv. vragen wie vind jij hotter (meisje1) of (meisje2) dan kun je erachter zeggen "of jongens?" of iets in die trant dan kun je wel uit zijn reactie opmaken wat zijn geaardheid is. Je kunt ook beginnen door zelf te zeggen dat je gay bent.

Suc6!

Grtjes, gayniksmismee

Reageer