Ik ben depressief maar ook verliefd. Kan dit?

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Oke dus. Ik had het uitgemaakt met m’n buurjongen want hij was lelijk. Nu ben ik verliefd op me beste vriend. Alleen hij heeft al een vriendin allen die vriendin is gay alleen dat weet hij nog niet. Ik weet dit omdat we ooit hebben gezoend. Nu heb ik eigenlijk ook nog gevoelens haar alleen ook voor hem. Kun je al een trio met 13 jaar nemen? Ik heb een vriendin die dat wel had.  Wat moet ik doen 


4 reacties

Badge

Gewoon doen. Je merkt later wel of het de juiste keuze was. Ik herken me hier ook in, en heb het ook gehad toen ik net 14 was. Het was echt een leuke ervaring en raad het niet af. Maar wel eerst vragen of ze het willen.

Reputatie 7
Badge +19

Dat jij met haar hebt gezoend maakt haar niet gay. Een trio kan maarja niet iedereen staat daar voor open.

Reputatie 7
Badge +15

Ok…. Wacht heel even. 


 Jij had verkering met je buurjongen~ uitgemaakt, hij was lelijk…..0k?!


 

jij bent verliefd op je beste vriend~ hij heeft een vriendin

 

die vriendin is gay~ je hebt met haar gezoend…. Dat betekent niet gelijk dat ze lesbisch is, ze kAN, bijv ook BI, zijn…..?! 
 

En nu ~ heb jij gevoelens voor hen beide, en zou je graag een trio willen vormen…..

 

ok, het verhaal stonde er een beetje onduidlijk (naar mijn mening maarja, )

 

ikzelf , denk persoonlijk, dat een trio op je 13e kan, het kan naar mijn mening op elke leeftijd, maar , staan zij dr ook voor open?! 
 

dat lijkt mij een belangrijke vraag, en, je weet dat , zij tenslotte wel verkering hebben, als zij bi is , kan ze nigsteeds van hem houden, en hij van haar, ze hebben (tenslotte) nogsteeds verkeeing….

 

 

ik denk dat wij, op het forum dus eigelijk alleen op de vraag “kan een trio op 13 jarige leeftijd” mijn antwoord = ja, maar dat betekend niet…. Dat iedereen open staat voor een trio / d’r een wil….

 

 

hoop dat dit een duidelijk antw. Is/was, 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 7
Badge +15

In de titel staat dat je depressief bent. Heb je daar nog een vraag over?! Zo ja, dan hoor ik het graag@sunflower12345 ….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Eddit: en de rest van het forum ook XD

Reageer