Vraag

ik ben DENK IK verliefd

  • 13 June 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hi ik ben een persoon OK. 

Ik begin gewoon met het verhaal ja. 

Toen dit schooljaar begon zat ik dus pas net in groep acht (nu ga ik namelijk dus naar de middelbare na de zomervakantie) er kwam in de klas naast ons een nieuwe jongen die naar Nederland was verhuisd. Ik had hem Nog niet gezien maar hij heten Casper. 

2 weken later was ik dus de trap op aan het lopen omdat ik net terug van buiten kwam en dus weer naar mijn klas toe moest toen ik hem en mijn juffrouw samen zag praten over of het goed ging en over hoe ver hij met de taal is die dingen maar dat moment dat  moment dat ik en hem oog contact maakte AGGGGHHHHH😭😭😭😭 hij had zo'n lieve glimlach en zelf PERFECT haar!!

Toen Ik verder ging en in de klass ging zitten was hij het ENIGSTE waar ik aan kon denken!!!  

Dat gevoel mijn hart sloeg niet 3 slagen over nee wel 100 ik had een werkelijke hart stil stand!

Casper dacht precies hetzelfde en voelde ook het zelfde 

We zijn elkaar daarna voor superlange tijd wezen op zoeken. 

Wilt iemand dit even bij BB2 op halen (BB2 is de klas naam van Casper en BB3 van mij) Ik IK HAAL HET WEL JUFFROUW IK IK IK!!!  

Zo ging het letterlijk.

Na heel wat drama hadden mijn vriendinnen me geholpen en heeft hij mij om verkering gevraagd.

Ik zij ja want wat is het punt van iemand stalken voor like 2 maanden en daarna niet samen zijn.

En later en weekje later gingen we samen naar zijn huis toe maar toen veranderde alles.

Ik voelde me like helemaal niet thuis nou is dat logisch sinds ik geen een iemand daar kenden en op een ouwe boerderij zat met een bucket load van spinnen. 

Maar er was iets met hem hij was aardig hij kon super cute en nice zijn en gaf me altijd complimenten en aaahh het was alles wast ik nodig had toch? 

Wel.

Na die afspraak heb ik het uit gemaakt ik heb zijn hart gebroken en ben ook nog boos wezen doen tegen hem😭😭😭😭😭 omdat ik mezelf niet begreep omdat mijn vriendinnen denken dat ik over hem heen ben vertellen ze nu wat ze echt van hem denken en ja tien stappen lager.

Nou zou ik heel graag aan de ene kant samen met hem zijn.

Maar aan de andere kant heb ik geen spijt van dat ik het uit heb gemaakt omdat hij soms best cringe kan zijn een niet mijn ware stijl van humor heeft de enigste vraag die ik heb is…

 

WAT ZAL IK DOEN!?

 


1 reactie

Kort antwoord: dat is aan jou.

Ik begrijp niet helemaal waarom je het heb uitgemaakt als je zo verliefd op hem bent, maar dat zal mijn gebrek zijn. Als je weer met hem wil, is het belangrijk om sowieso je excuus aan te bieden. Wees daarin oprecht. Het zou me eerlijkgezegd niet per se verbazen als hij er klaar mee is. In dat geval heb je geen andere keus dan (proberen) erover heen te komen. Probeer voortaan je keuzes iets beter af te wegen en niet te baseren op 1 gebeurtenis, afijn shit happens. Wie weet vergeeft hij je wel. Hoe dan ook, succes!

Reageer