Ik ben de lul, iemand moet even helpen en ideeën geven

  • 26 January 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge +1

Ik vind een meisje uit mijn klas leuk.

Haar vriendin vindt mij leuk.

Hoe ga ik dit in vredesnaam oplossen?


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Oh shittt! Ik heb zelf nooit in jou perspectief gezeten in deze situatie. Wel in dat van het meisje dat je leuk vind. Persoonlijk zou ik niet met je uitgaan als mijn vriendin een crush op je heeft. Maar hoe weet je eigenlijk dat ze je leuk vind? 

 

Paar ideeën:

  • Misschien kun je haar koppelen met iemand, zou zomaar kunnen dat ze die persoon leuk vind en jou '’vergeet'’ en over jouw heen is.
  • Je kan ook wachten totdat ze gwn een bf of gf heeft. 

 

Dat zijn waarschijnlijk de enige situaties waar ik (persoonlijk) wel met je uit zou gaan.

 

Maar ik ben haar niet en mensen zijn allemaal anders. Dus het ligt ook een beetje aan het individu. Je zou ook misschien evt. haar duidelijk kunnen maken dat je die vriendin van dat meisje niet leuk vind. Ze komt waarschijnlijk (hopelijk) wel over je heen dan..

 

Hopelijk helpt dit een beetje.. succes

Badge +1

Maar hoe weet je eigenlijk dat ze je leuk vind? 

 

 

Ze probeerde vandaag zoveel mogelijk bij me in de buurt te zitten en gingen een beetje aan de praat enzo. Ik heb al wel langer het gevoel dat ze mij leuk vindt maar ik wil haar niet kwetsen om het tegen haar te vertellen. Eigenlijk wil ik haar met stille hints een beetje laten weten dat ik dus dat ene meisje leuk vind. 

 

Maar dan de vraag is dat slim?

 

Reputatie 1
Badge

@Bassie_jongen 
Ik zou dat ook doen. Er is niet echt veel andere keuze 

Reageer