Skip to main content
Vraag

ik ben bi op mijn 11de

• April 14, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Hoi jongens en meisjes ik ben een jongen van 11 maar ik ben bie ik ben verliefd op een jongen die ik goed ken kan een van jullie hier onder tips voor me geven dat zou ik heeeeeeel fijn vinden dankjewel         groetjes . Mike

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anoniempiemike! Wat fijn dat je durft te delen dat je verliefd bent, dat is echt moedig.

Mijn tip is: wees vooral jezelf en neem de tijd om die jongen beter te leren kennen. Probeer eerst gewoon vrienden te blijven en praat met hem over dingen die jullie allebei leuk vinden. Als je je op je gemak voelt, kun je hem misschien een keer laten merken dat je hem leuk vindt, bijvoorbeeld met een complimentje of door extra aandacht te geven.

Het kan best spannend zijn, maar onthoud dat het belangrijk is om eerlijk te zijn en je eigen tempo te volgen. Je bent helemaal goed zoals je bent, en het is helemaal oké om verliefd te zijn, wat je gevoelens ook zijn. Mocht je erover willen praten, zoek iemand die je vertrouwt, zoals een goede vriend of een volwassene die je kan steunen. Succes nog!

xx liefs Wolf 🐺