Skip to main content

Dus ik ben een schaatser en ik heb daar een paar vriendinnen die bi en straight zijn

maar ik en mijn vriendin en we zijn so close like ze knuffelt mijn van achter legt haar hoofd dan ook op mijn schouder.

We doen zo dat ze naar achter leunt en haar been zo omhoog doet en ik haar dan vast hou en opeens zegt een vriendin (bi) zij jullie samen ofz voor de grap en zij zegt ja

en zij zegt dan sinds wanneer en zij dan van het eerst toen we elkaar voor het eerst hadden leren kennen (op de schaatsbaan)

maar zij zei dat half als een grap en half niet dus…en heeft nooit tegen mij gezegd dat ze bi is ofz

dus waarschijnlijk niet?

Hey!  Ik vind het in elk geval al super lief !  Als jullie zo goed zijn met elkaar kun je het vast wel een keer vragen. Of indirect vragen. Zovan, wie vind jij leuk?  Beetje proberen te vissen of ze een jongen leuk vind of dat ze dan zegt  dat ze dat (nog) niet weet ofzo. Misschien heeft zij  wel hetzelfde als jij!!  Dat gevoel bedoel ik.  Ik denk dat je het best voorzichtig kunt vragen, en anders houd je haar een keertje ietsje langer vast ofzo en kijk je hoe ze reageert.  Wie weet !! 😍

Liefs Tover xxx

Ze reageert niet meer sinds die dag ik stuur haar berichten bel haar maar niks ze ik een paar keer online geweest maar niet mijn berichten gelezen ik heb niks gezegd  tegen haar sinds laatste keer schaatsen. onze groep (7personen) hebben een optreden op vrijdag ik zei ook die dag dat ik niet ging komen en zij zei ik ook niet als ik niet ga  maar ik ga nu wel maar weet niet hoe ik het haar ga vertellen.  En ik wil dat ze komt maar hoe vertel ik het haar en heb ik iets verkeerd gedaan ze negeert mij heb ik het gevoel

Reageer