Vraag

ik ben bi/lesbi en wil een relatie

  • 10 May 2021
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 12! Ik ben bi maar val vooral op meisjes! Ik wil een relatie en met relatie bedoel ik een serieuze relatie met iemand die van mij houd en niet bang is om een beetje klef te doen en te zoenen (met of zonder tong) ik ben nog jong dus is het lastig om iemand te vinden! Hebben jullie tips om een relatie te krijgen? Bij voorkeur een meisje! Als ik geen relatie kan krijgen zou ik het ook fijn vinden voor tips te krijgen voor met iemand gewoon te zoenen en klef te doen . Dat klinkt misschien een beetje vreemd maar ik vind het fijn dus hebben jullie tips met wie ik dat kan doen en hoe ik het kan vragen? Alvast bedankt!


3 reacties

12 Is nog wel wat jong om eerlijk te zijn. 

Ik denk dat het niet een goed idee is om iemand te zoeken waarmee je al die dingen kunt doen. Wacht even, rustig aan! Het komt nog wel! 

Als je wat ouder bent (16, 17, 18 ofzo), dan kun je met wat vrienden uitgaan en misschien kom je dan wel iemand tegen.

Maar wel heel leuk dat je ongeveer weet wat je leuk vind! 

Reputatie 1
Badge +1

Haihaii, ik ben zelf pan en ben 13.

Ik weet niet echt hoe je meisjes van je leeftijd kan vinden, behalve bijvoorbeeld een gsa op je school ( gsa is eig een clubje met allemaal gays, bisexuelen, en alles daar omheen.

Ik heb zelf ook een vriendin (als in van vriendinnetje) en aan t begin zaten we dan gwn op de bank en dan kan je bijvoorbeeld je hand op haar been leggen. Later kan je een arm om haar heen doen en gwn knuffelen. En later kusjes geven op de wang, uiteindelijk mond, en later kan je zoenen als je merkt dat zei het ook leuk vind. LET ALTIJD GOED OP HOE IEMAND REAGEERT!! Anders ga je miss te ver/ over iemands grenzen heen.

Ik hoop dat ik je heb geholpen groetjess 🤍

Badge

Hoi @anoniem.tipsnodig

Ik ben ook een meisje 12.

Ik ben ook bi.

Ik snap dat je je er raar door voelt en een lief wilt. Ik vind het leuk om te denken ik voel me niet alleen. Zoek misschien online vriendin. Ik ben geen expert dus ik weet het niet.

Groetjes @Anoniempje66 

Reageer