Ik ben beste vrienden met mijn ex-vriendin, is dat raar?

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, Ik ben ******

Ik had een vriendin die 2x vreemd op mij is gegaan de 1e keer was pijnlijk maar het kwam ook een beetje door mij. De 2e keer verschrikkelijk en gaf mij veel verdriet het heeft mij heel veel pijn gedaan. Ik voelde me zo mislukt. 

Ik vraag me soms ook nog af of ze me leuk vind want zodra ik met een meisje om ga en we hebben fix (gebeurt niet zo vaak) wil ze alles van die gene weten en gaat ze die gene ook stalken met insta enzo.

Ik ben dus nog steeds vrienden met haar. beste vrienden want in onze relatie waren we dat ook altijd zo. Ze is als een zusje voor mij en ik ben voor haar een broertje. Maar ben ik raar dat ik nog steeds zo met haar omga? of 

(Wel heel even graag antwoorden.)

Joe!


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

nee kan gewoon,  is niet raar

 -onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon-

Nee dat is niet raar, als jullie wel gewoon normaal uit elkaar zijn gegaan is er niks aan de hand en kunnen jullie door het leven gaan als vrienden. Wel zal het misschien soms pijn doen om de 1 met een ander te zien lopen, maar daar kom je dan wel overheen. Ik zelf ben ook bevriend met me ex en ik werk samen met hem op ons werk, we kunnen het beter vinden met elkaar als vrienden dan als een relatie.

Reageer