Skip to main content

Ik ben benieuwd of zij mij leuk vind?

• 28 februari 2025
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, al sinds de kerstvakantie zie ik een redelijk leuk meisje lopen op school. Alleen weet ik niet of ik de stap moet zetten om bijvoorbeeld haar Snapchat of Instagram te vragen. 

dit meisje, kijkt erg vaak naar mij - ook wanneer er iets grappigs word verteld zijn de ogen van haar en haar vriendinnen op mij. 
en eerst merkte ik haar nooit op, maar het kan ook niet express zijn. Ik zie haar letterlijk overal, als ik de deur uitloop zie ik haar, als ik in de gang loop zie ik haar, zit ik in een klas lokaal loopt ze langs me lokaal. 

En ik weet echt niet goed of ik haar nummer of iets dergelijks moet vragen, misschien ben ik niet goed genoeg voor haar of kijkt ze alleen maar voor de lol. 

En wat me een beetje zit is dat meestal meisjes heel verlegen worden als ze iemand leuk vinden en die is in de buurt, dit meisje laat gewoon compleet zien hoe ze is, lekker actief en dat ze er wel is. Ook kan ze heel rustig zijn. Ik heb het gevoel dat we wel over elkaar weten, alleen hebben we nog nooit gepraat. 

Ik wil echt antwoord, of ze me wel ziet zitten - of ze alleen kijkt voor de “lol”

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 28 februari 2025

Hoiii,

Je beschrijving van het meisje komt overeen met mij (I'm not saying anything, just saying)

Ik gedraag mij precies zo en ik heb een crush op een jongen.

Als ik jou was, zou ik gewoon vragen: Hoi, ik zie je best vaak! Zou ik misschien je nummer (snap, insta, tiktok whatever) mogen zodat we misschien een keer kunnen afspreken ofzo?

Anyways, veel succes en wees niet bang! Ze vindt je vast heel aardig en zal verrast zijn!

Groetjes eendje!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 28 februari 2025

Bedankt voor je reactie, ik ga het gewoon proberen! Hopelijk word het iets, nog een prettige avond! 😁

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
  • 1 maart 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

hi ​@Fearofgod01 

Ik ben zelf een meisje en ik heb ook een crush en ik doe exact hetzelfde als mijn crush langsloopt! Dit meisje doet dit zkr niet voor de lol en vind jou vast leuk!!! Vraag haar wat haar naam is en als jullie nou eenmaal een conversatie hebben vraag je haar nr "ja gw voor de zekerheid!" 

Successsss

Katjatja
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 80 reacties
  • 12 maart 2025

Ik voel me precies het zelfde als dat meisje. En ik heb ook een crush op die persoon. Grote kans dat zij verliefd op je is!!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025

Ik hoop ook echt dat ze me leuk vind! Nog geen stap gezet though! 😭

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • 14 maart 2025
Fearofgod01 schreef:

Ik hoop ook echt dat ze me leuk vind! Nog geen stap gezet though! 😭

Je moet het proberen, ik heb het ook met mijn crush geprobeerd en ze zei ja, ondertussen hebben we al 2,5 jaar een relatie, en het zal nooit uitgaan.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen