Hey, al sinds de kerstvakantie zie ik een redelijk leuk meisje lopen op school. Alleen weet ik niet of ik de stap moet zetten om bijvoorbeeld haar Snapchat of Instagram te vragen.
dit meisje, kijkt erg vaak naar mij - ook wanneer er iets grappigs word verteld zijn de ogen van haar en haar vriendinnen op mij.
en eerst merkte ik haar nooit op, maar het kan ook niet express zijn. Ik zie haar letterlijk overal, als ik de deur uitloop zie ik haar, als ik in de gang loop zie ik haar, zit ik in een klas lokaal loopt ze langs me lokaal.
En ik weet echt niet goed of ik haar nummer of iets dergelijks moet vragen, misschien ben ik niet goed genoeg voor haar of kijkt ze alleen maar voor de lol.
En wat me een beetje zit is dat meestal meisjes heel verlegen worden als ze iemand leuk vinden en die is in de buurt, dit meisje laat gewoon compleet zien hoe ze is, lekker actief en dat ze er wel is. Ook kan ze heel rustig zijn. Ik heb het gevoel dat we wel over elkaar weten, alleen hebben we nog nooit gepraat.
Ik wil echt antwoord, of ze me wel ziet zitten - of ze alleen kijkt voor de “lol”