ik ben bang dat mijn vriendje mij gaat verlaten

  • 26 May 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hi,

Ik heb dus al 2 maanden met iemand (we kennen elkaar langer). Hij is dus mijn droomjongen. Hij is aardig, zorgzaam, alle goede dingen.  

 

Ik ben dus de type persoon die dingen zoals "ik heb geen man nodig" zegt, maar voor ene of andere reden ben ik bang dat hij mij verlaat. Ik was vorig jaar namelijk bevriend met een ander jongen, maar hij vervangde mij voor een mooiere meid en dat was heel hard op mijn mentale gezondheid. Ik wil niet meer in dezelfde situatie zitten als toen, dat ik zo "desperate" ben voor zijn aandacht omdat ik hem zo erg miste. Dat ik een soort hondje was en alles zou doen voor een kort gesprekje. Hij had teveel macht over mij (mentaal) en ik wil dat niet meer ervaren, van niemand. 

 

Ik heb dus geen reden om mij zo te voelen (of toch wel door die vorige joch). Ik voel me echt slecht omdat mijn bf zoveel moeite in mij steekt en dat ik dan nog steeds onzeker ben over hem en hoe betrouwbaar hij is.

 

Ik wil echt al mijn vertrouwen geven aan mijn vriendje van nu, maar ik durf het niet en ik ben bang om hem te verliezen. Maar aan de andere kant hou ik echt heel veel van hem en vind ik hem betrouwbaar (maar dat dacht ik ook over die andere). Ik weet nu niet wat ik moet doen. Heeft iemand advies?


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Herkenbaar, is bij mij ook wel eens gebeurd. het beste is om (ja dit gaat echt heel volwassen en verstandig klinken ik weet t) Het hem te vertellen, als hij echt zo zorgzaam is zal hij gw zeggen van ‘ja je kan me wel vertrouwen’ en dat soort dingen, maar als hij boos of word weet je gelijk al dat ie even betrouwbaar is als je ex

Reageer