Skip to main content
Vraag

ik ben bang dat ik te snel ga

• September 6, 2026
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag gabbers, ik ben dus verliefd op dit meisje, maar ik ben te bang dat ik te snel ga. Ik ging vandaag met haar afspreken en ze kwam steeds dichterbij mij zitten terwijl we een film keken, op een gegeven moment knuffelde we. Ik bekende dat ik haar leuk vond en zij vertelde dat ze mij ook een beetje leuk vond. Nu komt het he, maar ze wou het nog niet uitmaken met dr VRIENDJE?! Ik wist niet dat ze die had. In iedergeval ze wou nog niet zoenen met me omdat ze dan vond dat ze vreemd ging. Ik bedoel, je zit bijna op m'n schoot, hoe bedoel je? Maar goed, ik had dr uiteindelijk een kus op dr wang gegeven en we hadden meer geknuffeld tijdens de film maar ik ben gewoon bang dat ik te snel ga. En hoe moet ik ermee om gaan dat ze een vriendje heeft maar mij toch een beetje leuk vindt?

Dankjewel!

2 reacties

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 8, 2026

Ze gaat waarschijnelijk zelf regelen met haar vriendje. Je kan een liefdesbrief schrijven voor haar? Maar niet te plakkerig natuurlijk.

Forum|alt.badge.img

Hoi!

Allereerst denk ik dat het gebeuren met haar vriendje echt haar eigen dingetje is. Ik zou haar vragen of je nog iets voor haar kan betekenen of wat kan doen voor haar. Verder ligt deze zaak niet bij jou maar bij haar en haar vriendje.

Ten tweede zijn er geen vaste vuistregels voor relaties en tempo. Je hoeft niet iets juist wel of niet te doen omdat anderen zus en zo doen. Als jij zelf het tempo fijn vindt, en zij niet aangeeft/heeft aangegeven dat zij het niet fijn vindt of juist heeft gezegd dat ze het wel fijn vindt, zal je niet ‘te snel’ gaan. Het gaat er maar net om wat jullie allebei prettig vinden.